Ο Πολίτης στο κέντρο

Ο Πολίτης στο κέντρο Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Ο Πολίτης στο κέντρο, Thíva.

ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΘΗΒΑΙΩΝ.Την Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2020 κατά την διάρκει...
14/10/2020

ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΘΗΒΑΙΩΝ.

Την Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2020 κατά την διάρκεια συζήτησης στην επιτροπή Οργάνωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της ΠΕΔ Στερεάς Ελλάδας, ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης Γρηγόρης Παπαβασιλείου πρότεινε την δημιουργία και λειτουργία Γραφείου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης σε όλους τους Δήμους της περιφέρειας Στερεάς και κατ' επέκταση στο Δήμο Θηβαίων.
Ήταν κάτι που αποτελούσε προεκλογική δέσμευση του συνδυασμού και μια από τις πρώτες προτεραιότητες μας.
Είναι άμεση ανάγκη η λειτουργία και η στελέχωση του συγκεκριμένου γραφείου στον δήμο μας, με την ηλεκτρονική αυτή πλατφόρμα να περέχει υπηρεσίες που θα διευκολύνουν την καθημερινότητα των πολιτών του Δήμου μας.
Πιο συγκεκριμένα η λειτουργία του γραφείου θα περιλαμβάνει ηλεκτρονικές πληρωμές, ηλεκτρονικά πρωτόκολλα, έκδοση πιστοποιητικών, άδειες καταστημάτων & τραπεζοκαθησμάτων.

Το πιο καινοτόμο ωστόσο είναι ότι θα δέχεται αιτήματα των δημοτών (οδοποιίας, καθαριότητας, φωτισμού κλπ). επιταχύνοντας τις διαδικασίες εξυπηρέτησης του πολίτη.

Η λειτουργία του γραφείου ηλεκτρονικής επικοινωνίας με τον πολίτη κρίνεται ακόμα πιο απαραίτητη την συγκεκριμένη περίοδο λόγω των μέτρων προστασίας από τον covid- 19.
Η επιτροπή έκανε δεκτή την πρόταση του Γρηγόρη Παπαβασιλείου και ελπίζουμε ότι θα βρει ανταπόκριση απ' την δημοτική αρχή για να ξεκινήσει η εφαρμογή της πλατφόρμας αυτής άμεσα στον δήμο μας.

Μετά απο πρωτοβουλία πρόσκληση της δημοτικής παράταξης « Ο πολίτης στο κέντρο» και του επικεφαλής της μείζονος αντ...
27/09/2020

Μετά απο πρωτοβουλία πρόσκληση της δημοτικής παράταξης « Ο πολίτης στο κέντρο» και του επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης Γρηγόρη Παπαβασιλείου, προς τις παρατάξεις του Δήμου Θηβαίων, της προέδρου του Ιατρικού συλλόγου και φορέων να μεταβούν στο Υπουργείο Υγείας έστω και χωρίς προγραμματισμένο ραντεβού λόγω της έκτακτης περίστασης του κλεισίματος της παθολογικής κλινικής και κατ’επέκταση του τμήματος επειγόντων περιστατικών του νοσοκομείου, η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε.

Συγκεκριμένα σήμερα Παρασκευή 25/09/2020 στις 12:00 το μεσημέρι μαζί με τον Γρηγόρη Παπαβασιλείου ήταν ο Δημοτικός σύμβουλος της παράταξης Αποστόλης Δαγδελένης και η πρόεδρος του γηροκομείου Ο.Χ.Ε.Κ. Θήβας Βάσω Λάσπη, οι οποίοι κατάφεραν και συναντήθηκαν με τον Διευθυντή του Υφυπουργού Παναγιώτη Γεωργόπουλο και τον Υφυπουργό Βασίλη Κοντοζαμάνη που του εξέθεσαν την αγωνία των Θηβαίων και την αγανάκτηση των συμπολιτών μας για το κλείσιμο της Παθολογικής κλινικής και την γενικότερη υποβάθμιση του Νοσοκομείου Θηβών.

Ο υφυπουργός κατανόησε την αγωνία μας, είπε ότι είναι γνώστης του θέματος και δεσμεύτηκε για την άμεση επίλυση του.
Στο πλαίσιο της παρουσίας των παραπάνω στο υπουργείο υγείας είδαμε τον Υπουργό Βασίλη Κικίλια συνομιλήσαμε μαζί του, μας είπε ότι είναι ενήμερος και μας παρέπεμψε στον αρμόδιο Υφυπουργό.

Επίσης είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με τον καθηγητή Σωτήρη Τσιόδρα ο οποίος θεώρησε πολύ σοβαρό το ζήτημα και του εκφράσαμε την ανησυχία μας για τα 4 κρούσματα στην δομή του Hot Spot Θήβας .
Οι προφορικές δεσμεύσεις αλλά και οι επαφές στο Υπουργείο Υγείας σήμερα, μας αφήνουν εν μέρει ικανοποιημένους, αλλά δεν μας εφησυχάζουν γιατί ο αγώνας για την αναβάθμιση του Νοσοκομείου Θήβας θα είναι επίμονος και διαρκής.

Η υγεία των πολιτών της Θήβας, αποτελεί για την παράταξή μας ύψιστη προτεραιότητα.

23/09/2020

"ΆΜΕΣΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ"
Ύστερα απ' τις τελευταίες δυσάρεστες εξελίξεις για το Νοσοκομείο μας, επικοινώνησα με την πρόεδρο του Ιατρικού Συλλόγου, τον Δήμαρχο, και τους επικεφαλής των παρατάξεων με σκοπό να γίνει άμεση κινητοποίηση για να αποτραπεί το κλείσιμο της παθολογικής κλινικής.
Σήμερα το μεσημέρι πρότεινα στον Δήμαρχο να συναντηθούμε άμεσα με τον υπουργό Υγείας όπου με διαβεβαίωσε ότι περιμένει απάντηση για το ραντεβού.
Η παράταξή μας " Ο πολίτης στο κέντρο" καλεί όλους τους φορείς και τους συμπολίτες μας σε μαζική κινητοποίηση για να αποτραπεί το κλείσιμο του Νοσοκομείου για να μην γίνει ταφόπλακα για την περιοχή μας.

Καλούμε όλους τους εκπροσώπους συλλόγων & φορέων για την δημιουργία επιτροπής αγώνα για να διεκδικήσουμε το αυτονόητο.
ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΘΗΒΑΣ.

Για την Δημοτική παράταξη
«Ο πολίτης στο κέντρο».
Γρηγόρης Παπαβασιλείου

Φίλες και φίλοι πολίτες του Δήμου Θηβαίων. Ένα χρόνο μετά τις εκλογές και με απόλυτο σεβασμό στην απόφαση των συμπολιτών...
03/06/2020

Φίλες και φίλοι πολίτες του Δήμου Θηβαίων.

Ένα χρόνο μετά τις εκλογές και με απόλυτο σεβασμό στην απόφαση των συμπολιτών μας, επαναφέρουμε στην μνήμη μας την ατζέντα όλων των υποψηφίων Δημάρχων και των παρατάξεων του Δήμου μας.
Ρομά, πεζόδρομος, καθαριότητα - καθημερινότητα, αδέσποτα, Hot spot Μεταναστών ήταν τα θέματα που κυριάρχησαν και απασχολούν ακόμη και σήμερα τους συμπολίτες μας.
Ένα χρόνο μετά δεν υπάρχει καμία πρόταση αλλά και καμιά βελτίωση στα παραπάνω θέματα.

Κατ 'επανάληψη η παράταξη μας, με ερωτήσεις της στο Δημοτικό Συμβούλιο έχει αναφερθεί στα άλυτα και χρονίζοντα ζητήματα που αποτελούν παθογένειες για τον τόπο μας.

Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται μία έξαρση επιθέσεων σε ανυποψίαστους συμπολίτες μας, που είτε περπατούν, είτε μετακινούνται με ποδήλατο ή μηχανή.
Σε τοποθετήσεις μας στο πρόσφατο παρελθόν έχουμε αναφερθεί στο πρόβλημα με τα αδέσποτα τόσο στην Θήβα, όσο και σε όλες ανεξαιρέτως τις τοπικές κοινότητες.
Επειδή μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει κάποια ουσιαστική παρέμβαση και μόνιμη λύση που θα παρέχει ασφάλεια στους συμπολίτες μας, και επειδή τα περιστατικά συνεχώς αυξάνονται, καταθέσαμε σήμερα Τετάρτη 3 Ιουνίου 2020 πρόταση για σύγκλιση Δημοτικού Συμβουλίου με μοναδικό θέμα :

"Αδέσποτα ", προτάσεις - λύσεις για την οριστική και μόνιμη αντιμετώπιση τους.

Στην συνεδρίαση ζητήσαμε να συμμετέχει όλη η Δημοτική κοινότητα Θήβας, η οποία έχει αρμοδιότητα όπως και οι πρόεδροι όλων των τοπικών κοινοτήτων.

Η ανοχή των συμπολιτών μας έχει εξαντληθεί, η περίοδος χάριτος βρίσκεται στο τέλος της και οφείλουμε να ανοίγουμε τα μεγάλα και σημαντικά θέματα του Δήμου μας, χωρίς να κρυβόμαστε πίσω από τα προβλήματα.

Η πόλη και τα χωριά μας πρέπει να γίνουν προσβάσιμα στους συμπολίτες μας, που σήμερα με τον φόβο επιθέσεων από τα αδέσποτα αποφεύγουν τις μετακινήσεις τους.

Για την δημοτική παράταξη.
"Ο Πολίτης στο Κέντρο
Γρηγόρης Παπαβασιλείου

 ; Φίλες και φίλοι πολίτες του Δήμου Θηβαίων. Η φωνή και η απαίτηση σας για έναν πεζόδρομο λειτουργικό και καλαίσθητο, α...
19/05/2020

;

Φίλες και φίλοι πολίτες του Δήμου Θηβαίων.

Η φωνή και η απαίτηση σας για έναν πεζόδρομο λειτουργικό και καλαίσθητο, ακούστηκε εχθές στην μετά από πολύ καιρό και πρώτη με τηλεδιάσκεψη, συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

Ήταν δέσμευση της παράταξης μας η βελτίωση του, γιατί η εικόνα που έχει ο πεζόδρομος της πόλης μας, δεν ικανοποιεί ούτε τους επαγγελματίες, ούτε τους συμπολίτες μας που κάνουν τον περίπατο τους, ή απολαμβάνουν τον καφέ τους.

Και η φωνή σας ήταν ηχηρή, γιατί σύσσωμη η αντιπολίτευση δεν δέχθηκε ούτε τις δικαιολογίες, ούτε τις υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα της παράταξης του Δημάρχου, που με κάθε τρόπο, προσπαθούσε να μας πείσει για την οριστική παραλαβή του έργου, έτσι όπως είναι.

Από την πρώτη συνεδρίαση ζητούσαμε με κάθε τρόπο, την δημιουργία νέου κανονισμού λειτουργίας του πεζόδρομου και συζήτηση από μηδενική βάση με όλους τους ενδιαφερόμενους (Εμπορικό σύλλογο, ΟΕΒΕ, καταστήματα κλπ), όπως και την συνεννόηση για την βελτίωση των κακοτεχνιών (ντεκ, σιντριβάνια, κάγκελα κ.α.)

Δυστυχώς η καλή διάθεση που όλο αυτό το διάστημα έχουμε επιδείξει προς την παράταξη του Δημάρχου, παρέχοντας στήριξη με προτάσεις και συναίνεση στα μεγάλα και σημαντικά θέματα του Δήμου μας, με θετική διάθεση σε συλλογικές αποφάσεις, δεν θα μπορούσε να συνεχιστεί σε αυτό το τόσο σημαντικό για την πόλη μας θέμα.

Ήταν προτεραιότητα για εμάς, η παρέμβαση στον πεζόδρομο και με σεβασμό σε όσους πίστεψαν στην παράταξη μας πριν περίπου ένα χρόνο, ήταν κόκκινη γραμμή η συναίνεση μας σε αυτό το λάθος.

Η απάντηση στο ερώτημα :"ποιόν πεζόδρομο να παραλάβουμε;" ήταν μονόδρομος για την απόφαση μας αυτή.

Γρηγόρης Παπαβασιλείου
Επικεφαλής παράταξης "Ο Πολίτης στο Κέντρο".

ΧΩΡΙΣ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ Ο ΔΗΜΟΣ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ.Γι' ακόμα μία φορά η Δημοτική πλειοψηφία του Δήμου...
16/04/2020

ΧΩΡΙΣ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ Ο ΔΗΜΟΣ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ.

Γι' ακόμα μία φορά η Δημοτική πλειοψηφία του Δήμου Θηβαίων, αποδεικνύεται κατώτερη των περιστάσεων και των αναγκών να ανταποκριθεί στις σημερινές απαιτήσεις.

Η παράταξή μας ''Ο Πολίτης στο Κέντρο'' προσαρμοσμένη στις παγκόσμιες εξελίξεις και τις οδηγίες των ειδικών για την αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού, αλλά με απόλυτο σεβασμό στους δημότες και την απρόσκοπτη λειτουργία, τόσο του Δήμου όσο και των Δ.Σ. για ουσιαστική συμμετοχή στο διάλογο, περιμέναμε την λειτουργία των Δημοτικών Συμβουλίων μέσω τηλεδιασκέψεων όπως γίνεται σε όλους τους Δήμους της χώρας.

Για το λόγο αυτό: ΑΠΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ απ την συνεδρίαση του ΔΣ της 15ης Απριλίου 2020 εκτός από τα θέματα που έχουν σχέση με την αντιμετώπιση της διάδοσης του κορωνοϊού (4-5-6) αν και η θέση μας για τα θέματα αυτά, είναι ότι αρκούσε και η απόφαση της οικονομικής επιτροπής.

Όπως οι περισσότεροι Δήμοι στην Ελλάδα έχουν προχωρήσει στην αγορά και εγκατάσταση εξοπλισμού τηλεδιάσκεψης για το ΔΣ, τα νομικά πρόσωπα και τις επιτροπές, ευελπιστούμε ότι θα λυθεί άμεσα το θέμα και η επόμενη πρόσκληση θα είναι με διαδικασία της τηλεδιάσκεψης.

Για την Δημοτική Παράταξη
"Ο πολίτης στο κέντρο"
Γρηγόρης Παπαβασιλείου.

Σήμερα Παρασκευή 27/3/2020 στο πλαίσιο ενημέρωσης του επικεφαλής Γρηγόρη Παπαβασιλείου και της δημοτικής παράταξης ''ο π...
27/03/2020

Σήμερα Παρασκευή 27/3/2020 στο πλαίσιο ενημέρωσης του επικεφαλής Γρηγόρη Παπαβασιλείου και της δημοτικής παράταξης ''ο πολίτης στο κέντρο'' πραγματοποιήθηκε συνάντησή με τον αναπληρωτή διοικητή του Νοσοκομείου Θήβας, κο Κωνσταντίνο Χροναίο.

Έγινε ενημέρωση για τις ενέργειες του Νοσοκομείου Θήβας σχετικά με την εξέλιξη του κορωνοϊού. Από την ενημέρωση προέκυψε ότι το Νοσοκομείο μας δεν στερείται αναλώσιμων υλικών για τις ανάγκες των ασθενών και των εργαζομένων (μάσκες, γάντια κλπ).

Επίσης ενημερώθηκε για τις πρωτοβουλίες δημιουργίας μονάδας εντατικής θεραπείας (ΜΕΘ) και μας εξέφρασε τις ανάγκες κάλυψης σε ιατρικό προσωπικό και μηχανολογικό εξοπλισμό.

Μας έκανε γνωστό ότι ανακοινώθηκαν προσλήψεις δέκα νέων νοσηλευτριών με εντοποιότητα για την ενίσχυσή της λειτουργίας του Νοσοκομείου μας.

Αμέσως μετά ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης Γρηγόρης Παπαβασιλείου, συναντήθηκε με την πρόεδρο του Ιατρικού Συλλόγου Θήβας κα Φιλιώ Πρωτόπαππα, που του ανέφερε ότι ο Ιατρικός Σύλλογος Θήβας ενημερώνεται και ενημερώνει τηλεφωνικά τους πολίτες σχετικά με την πορεία της πανδημίας του κορωνοιού στην περιοχή μας δίνοντας οδηγίες.

Αγαπητοί μας συμπολίτες, σεβόμαστε όλοι τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας, τηρούμε όσα μας συνιστούν οι υπεύθυνοι υγείας και ο οικογενειακός μας γιατρός για την αποτροπή του ιού στον τόπο μας.
ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ & τηρούμε τους κανόνες υγιεινής.

Για την δημοτική παράταξη "Ο πολίτης στο κέντρο"
Γρηγόρης Παπαβασιλείου.

ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΣ Ή ΕΝΟΧΗ ΣΙΩΠΗ ;Με έκπληξη χωρίς να γνωρίζουμε κάτι τόσο ως δημοτικό συμβούλιο όσο και ως τοπική κοινωνία μάθ...
16/12/2019

ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΣ Ή ΕΝΟΧΗ ΣΙΩΠΗ ;
Με έκπληξη χωρίς να γνωρίζουμε κάτι τόσο ως δημοτικό συμβούλιο όσο και ως τοπική κοινωνία μάθαμε εκ των υστέρων για την επίσκεψη του Υπουργού περιβάλλοντος κ ενέργειας, Κωστή Χατζηδάκη αλλά και του προέδρου της ΚΕΔΕ κ. Δημήτρη Παπαστεργίου στη Θήβα για την Γενική Συνέλευση του Δικτύου Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων την Παρασκευή 13 -12- 2019.
Ποιος ο λόγος που δεν ενημερώθηκαν οι δημοτικές παρατάξεις,οι τοπικοί φορείς και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης;
Ποιο ήταν το αντικείμενο της συζήτησης ;
Ετοιμάζουν κάτι πίσω απ την πλάτη μας ;
Ο σκοταδισμός δεν αξίζει στον Δήμο μας και μάλιστα την ημέρα που άναψαν τα φώτα των Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων.
Η δική μας καλή διάθεση και ανοχή, έχει όρια.
Κύριε Δήμαρχε,σας καλούμε να ενημερώσετε τόσο το σώμα του δημοτικού συμβουλίου όσο και τους πολίτες του Δήμου Θηβαίων για την συνάντηση της 13ης Δεκεμβρίου.

Γρηγόρης Παπαβασιλείου
Επικεφαλής μείζονος Αντιπολίτευσης Δήμου Θηβαίων.
Ο πολίτης στο κέντρο.

«Αβίαστη» υπογραφή για την μελέτη υδροδότησης των Βαγίων.Ένα μακροχρόνιο πρόβλημα της υδροδότησης των Βαγίων, παίρνει επ...
13/09/2019

«Αβίαστη» υπογραφή για την μελέτη υδροδότησης των Βαγίων.

Ένα μακροχρόνιο πρόβλημα της υδροδότησης των Βαγίων, παίρνει επιτέλους σάρκα και οστά με την υπογραφή της σύμβασης «Μελέτης για την υδροδότηση της Δ.Ε. Βαγίων απο τον αγωγό του Μόρνου».

Η διεκδίκηση ετών των κατοίκων και των παλαιοτέρων κοινοταρχών και Δημάρχων Βαγίων, επιτέλους υλοποιήθηκε απο την απερχόμενη Δημοτική αρχή η οποία κατανοώντας το μέγεθος του προβλήματος προσπάθησε για την σημερινή λύση.
Με αποφάσεις συλλογικών οργάνων (Τοπικό συμβούλιο -Δημοτικό συμβούλιο) και την ένταξη στο τεχνικό πρόγραμμα του Δήμου, ο πρώην Δήμαρχος Θηβαίων Σπύρος Νικολάου υλοποιώντας τις αποφάσεις στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, με συχνές επαφές και παραστάσεις του με την ΕΥΔΑΠ και τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες πέτυχε την σύμφωνη γνώμη.

Το έργο δημοπρατήθηκε προ των εκλογών και η υπογραφή της σύμβασης έγινε πρόσφατα απο τον νέο Δήμαρχο διότι στο μεσοδιάστημα παράδοσης- παραλαβής δεν ήταν δυνατό να γίνει βάση νόμου.
Είναι δε φανερό απο τον απολογισμό που έδωσε ο πρώην Δημάρχος Σπύρος Νικολάου, προς ενημέρωση στους δημοτικούς συμβούλους και στους επικεφαλείς όλων των παρατάξεων του Δημοτικού συμβουλίου (πρώην και νυν), για το Δημοτικό έργο της θητείας του 2011-2019 ότι θα ακολουθήσουν και άλλες «ΑΒΙΑΣΤΕΣ» υπογραφές συμβάσεων, πολλαπλάσιες των εκατομμυρίων έργων που αναρτήθηκαν μετά την συνάντηση του Δημάρχου Θηβαίων Γ. Αναστασίου με την Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Βοιωτίας κα. Παπαθωμά Φανή.

Περιμένουμε άμεσες ενέργειες για την υλοποίηση του όλου έργου- έργων.

Γρηγόρης Παπαβασιλείου

Επικεφαλής μείζονος μειοψηφίας Δήμου Θηβαίων.
Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ

Στην πρώτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Θηβαίων.
13/09/2019

Στην πρώτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Θηβαίων.

Θήβα 3 Ιουνίου 2019Δελτίο τύπου.Αγαπητοί συμπολίτες και συνδημότες,Οι εκλογές ολοκληρώθηκαν!Η απόφαση των πολιτών του Δή...
03/06/2019

Θήβα 3 Ιουνίου 2019
Δελτίο τύπου.

Αγαπητοί συμπολίτες και συνδημότες,

Οι εκλογές ολοκληρώθηκαν!

Η απόφαση των πολιτών του Δήμου Θηβαίων είναι σεβαστή.
Η αυτοδιοικητική μας πρόταση "Ο Πολίτης στο Κέντρο" αδέσμευτη, ακηδεμόνευτη και χωρίς κομματικές εξαρτήσεις, κατάφερε να αναδειχθεί δεύτερη δύναμη στο Δήμο μας.

Συγχαίρω τον νεοεκλεγέντα Δήμαρχο, κ. Γιώργο Αναστασίου, καθώς και όλους τους Δημοτικούς Συμβούλους, που αποτελούν το νέο Δ.Σ.

Επιπλέον, ευχαριστώ από καρδιάς τους Δημότες, οι οποίοι μας τίμησαν με την ψήφο τους και πίστεψαν στην πρότασή μας.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες αποδίδω στους συνεργάτες μου, υποψήφιους και μη, με τους οποίους φέραμε εις πέρας έναν έντιμο και ηθικό αγώνα, αγωνιζόμενοι προς όφελος του Δήμου μας, σε ένα δύσκολο προεκλογικό περιβάλλον, με σεβασμό, ειλικρίνεια και με θεμιτά μέσα!

Θα τιμήσουμε τον ρόλο που μας έδωσαν οι πολίτες!
Θέτουμε τους εαυτούς μας στην ανάπτυξη του Δήμου μας !
Θα είμαστε κοντά στους πολίτες και την βελτίωση της καθημερινότητάς τους, στηρίζοντας την δημοτική αρχή στα καλά και ωφέλιμα για τον τόπο, ασκώντας κριτική στα λάθη και την αδιαφάνεια!

Με εκτίμηση
Γρηγόρης Παπαβασιλείου.

Address

Thíva

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Ο Πολίτης στο κέντρο posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Organization

Send a message to Ο Πολίτης στο κέντρο:

Share