08/06/2026
Με μεγάλη επιτυχία για ακόμη μία χρονιά η Μονάδα Διαχείρισης Εθνικού Πάρκου Βόρειας Πίνδου του ΟΦΥΠΕΚΑ συμμετείχε στον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος με παράλληλες δράσεις σε τέσσερα σημεία του Εθνικού Πάρκου Βόρειας Πίνδου.
Με κύριο στόχο την ενίσχυση της σχέσης των μαθητών με το φυσικό περιβάλλον, αλλά και την ανάδειξη της προστατευόμενης περιοχής ως ζωντανού χώρου γνώσης, εμπειρίας και συμμετοχής, πραγματοποίησε τις ακόλουθες δράσεις:
• Επίσκεψη, ενημέρωση και παρουσίαση της πανίδας του Εθνικού Πάρκου στους μαθητές του Παιδικού Σταθμού Ζουζούνια στα Γρεβενά και του 1ου Δημοτικού Σχολείου στην Κόνιτσα.
• Εκδρομή Ερμηνείας Περιβάλλοντος με θέμα «Το αγροτικό τοπίο και η διαχείριση του νερού» στους Κήπους Ζαγορίου με μαθητές του 26ου Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων.
• Ξενάγηση και ενημέρωση στο Κέντρο Πληροφόρησης Μαυραναίων μαθητών του 7ου Δημοτικού Σχολείου Γρεβενών.
• Διοργάνωση σε συνεργασία με τον Αθλητικό Σύλλογο Αντισφαίρισης Γρεβενών αγώνων τένις για παιδιά, με παράλληλες δράσεις ενημέρωσης – ευαισθητοποίησης για την περιοχή του Εθνικού Πάρκου Βόρειας Πίνδου.
Ευχαριστούμε θερμά όλους τους συμμετέχοντες μαθητές, εκπαιδευτικούς και μέλη του Αθλητικού Συλλόγου Αντισφαίρισης Γρεβενών ανανεώνοντας το ραντεβού μας για μελλοντικές δράσεις με κύριο γνώμονα την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και την σημασία της καθημερινής προσπάθειας στην προστασία του φυσικού περιβάλλοντος.