15/07/2024
Με τη δημιουργία εντυπώσεων δεν γίνεται καλύτερο το έργο του Δήμου,ούτε με τις επιλεκτικές απαγορεύσεις(εσένα σου βγάζω το τραπέζι-του άλλου το αφήνω,η δική σου ταμπέλα ενοχλεί -του άλλου όχι,
εσύ περνάς ελεύθερα ,ο άλλος όχι κλπ).
Παρακάτω για του λόγου το αληθές και για τα όσα ψευδή σχόλια γράφονται, θα δείτε τι ψήφισε η παράταξη μας στα 3 θέματα της ημερήσιας διάταξης την 12η του μηνός Ιουλίου.
Θέμα 1ο:Για προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, όπως πεζοδρομήσεις καλοκαιριού κλπ, απαιτείται εισήγηση Δημοτικής Επιτροπής προς το Δημοτικό Συμβούλιο και απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου (εννοείται να προκύπτει η αναγκαιότητα από κάποια εισήγηση τεχνικής υπηρεσίας κλπ).
Λόγω του ότι:
Πρώτον, δεν ακολουθήθηκε η σωστή διαδικασία όσον αφορά στις αποφάσεις.
Δεύτερον,τοποθετήθηκαν κολωνάκια οδικής σήμανσης σε λάθος σημεία επί του συγκεκριμένου δρόμου κατά την άποψή μας(σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης δεν θα υπάρχει η δυνατότητα πρόσβασης ασθενοφόρου,υδροφόρου οχήματος,πυροσβεστικού οχήματος και τρίτον διότι οι εργασίες πραγματοποιήθηκαν πριν τη λήψη κάποιας απόφασης, καταψηφίζουμε το συγκεκριμένο θέμα.
Θέμα 2ο:Λόγω του ότι υπάρχει ήδη κανονισμος λειτουργίας κοινοχρήστων χώρων αδυνατούμε να κατανοήσουμε τον λόγο της συγκεκριμένης εξειδίκευσης.
Ψηφίζουμε αρνητικά στο συγκεκριμένο θέμα.
Θέμα 3ο:Όπως γνωρίζετε την πρόταση δημιουργίας αερογραμμής ελικοπτέρων στη Φολέγανδρο την κατέθεσε η παράταξη μας προς συζήτηση στο Δημοτικό μας Συμβούλιο γιατί θεωρούμε ότι έτσι θα εκσυγχρονιστει και θα αναβαθμιστεί η προσβασιμότητα στο νησί μας.
Στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο όμως ήρθε προς ψήφιση ένα μνημόνιο συνεργασίας ,το οποίο μας βρίσκει αντιθετους όσον αφορά στους όρους του.
Παραθέτουμε αναλυτικά τους λόγους διαφωνίας μας:
1. Θεωρούμε ότι δεν υπάρχει διαφάνεια στον τρόπο επιλογής συνεργατών για τη λειτουργία του συγκεκριμένου έργου
2. Δεν θα πραγματοποιούνται δρομολόγια από και προς Αθήνα όπως είχαμε πληροφορηθεί εξ αρχής
3. Δεν είναι σαφή και κατανοητά τα κριτήρια επιλογής των έκτακτων αναγκών για τις 5 δωρεάν μεταφορές ετησίως, για τις οποίες αρχικά είχαμε ενημερωθεί ότι θα είναι 12 (μία το μήνα). Συγκεκριμένα δεν αναφέρεται πουθενά στο μνημόνιο η αεροδιακομιδή ασθενών.
4. Δεν κατανοούμε για ποιον λόγο δεν θα καταβάλει η εταιρεία το ειδικό τέλος που πρόσφατα ψηφίσαμε στο δημοτικό συμβούλιο.
5. Δε συμφωνούμε να συμμορφωθεί ο Δήμος στις υποδείξεις μιας ιδιωτικής εταιρείας σχετικά με τις βελτιώσεις που θα πραγματοποιηθούν στο χώρο του ελικοδρομίου.
6. Διαφωνούμε με την αορίστου χρόνου σύμβαση καθώς θεωρούμε ότι με αυτόν τον τρόπο δεν περιφρουρούνται τα δικαιώματα του Δήμου.
Για τους παραπάνω λόγους καταψηφίζουμε το συγκεκριμένο μνημόνιο συνεργασίας και παρακαλούμε για την τροποποίηση του ,ώστε να μην χαθεί η ευκαιρία αυτών των δρομολογίων που θα εξυπηρετούν κατοίκους και επισκέπτες μας.