ΔΡΑΣΥ Αιγιαλέων

ΔΡΑΣΥ Αιγιαλέων ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ ΑΙΓΙΑΛΕΩΝ

Η επιβολή μνημονιακών πολιτικών, που οδηγούν με γεωμετρική πρόοδο στη φτωχοποίηση, όλο και περισσότερα κομμάτια του Ελληνικού λαού, πλήττοντας την κοινωνική συνοχή, εδραιώνοντας την ανθρωπιστική κρίση, και οδηγώντας τα στην εξαθλίωση, είχε ως ένα από τα θύματά της την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Η εφαρμογή αυτών των πολιτικών, έχει οδηγήσει την πρωτοβάθμια αυτοδιοίκηση στην απώλεια κατά 60% των θεσμοθετ

ημένων πόρων, ενώ σχεδιάζεται μείωση κατά 29% ακόμα, πού παράλληλα με τις απολύσεις του προσωπικού των ΟΤΑ θα οδηγήσουν σε πλήρη αδυναμία λειτουργίας των Δήμων. Για τους λόγους αυτούς εμείς:

• Ευρισκόμενοι στον αντίποδα των παραπάνω πολιτικών και πιστεύοντας ότι η Τ.Α. πρέπει να αποτελέσει έναν βασικό μοχλό στην πάλη μας αυτή, παίρνουμε την ευθύνη για την ίδρυση μίας Δημοτικής Παράταξης Αρχών.

• Νοιώθοντας επιτακτική την ανάγκη να χτίσουμε μαζί από τα κάτω, με Ανοιχτές Δημοκρατικές διαδικασίες, μία Δημοκρατική, Ριζοσπαστική, Αντιμνημονιακή και Οικολογική Δημοτική Παράταξη, ένα νέο Αυτοδιοικητικό κίνημα που θα στηρίζεται στην ανιδιοτέλεια, στην πλατιά συμμετοχή και ενεργοποίηση των συνδημοτών μας.

• Αρνούμενοι την ανυπαρξία βούλησης των μέχρι τώρα Δημοτικών Αρχών να παρέμβουν ενεργά, βάζοντας φραγμούς στην καταστροφή του παραγωγικού και πολιτιστικού ιστού, και με την μη αξιοποίηση, του συνόλου των πόρων που διατίθεντο, συνέβαλαν και αυτοί στο μέτρο που τους αναλογεί στην σημερινή δραματική κατάσταση.

• Μακριά, σε αντιδιαστολή και σε αντιπαράθεση με τις πρακτικές των μέχρι τώρα Δημοτικών Παρατάξεων και Δημοτικών Αρχών.

• Μακριά από παράγοντες και παραγοντισμούς.

• Μακριά από την αδιαφάνεια και την απαξίωση των πολιτών.

• Για ένα Δήμο στην υπηρεσία της κοινωνίας

• Για ένα Δήμο έτοιμο να συγκρουστεί για το συλλογικό συμφέρον των σημερινών και μελλοντικών κατοίκων της Αιγιάλειας.

• Για ένα Δήμο της ανατροπής όλων εκείνων των πολιτικών πού οδήγησαν στην σημερινή κατάσταση.

• Για ένα Δήμο κύτταρο Δημοκρατίας και Πολιτισμού που θα λειτουργεί με διαφάνεια και κοινωνικό έλεγχο σε όλα τα επίπεδα και θα στέκεται αγωνιστικά αλληλέγγυος στους ανέργους και στους οικονομικά ασθενέστερους. Ένα δήμο που ο πολίτης θα συμμετέχει ενεργά στις κοινές αποφάσεις, με μορφές και τρόπους συμμετοχής για όλους (λαϊκές συνελεύσεις τοπικά δημοψηφίσματα κλπ.).

Εμείς πού ιδρύουμε σήμερα μια νέα Αυτοδιοικητική Παράταξη, δεσμευόμαστε να αγωνιστούμε:

• Για ένα ριζικό ανασχεδιασμό της Αυτοδιοίκησης ανατρέποντας τις αρνητικές επιπτώσεις του Καλλικράτη.

• Για Αποκέντρωση, με διεκδίκηση των απαιτούμενων πόρων, για την υλοποίηση ενός προγράμματος εφαρμόσιμου, πού θα παλεύει να λύσει τα καθημερινά προβλήματα του πολίτη πρώτα, δίνοντας μία προοδευτική προοπτική.

• Για την κατάργηση του θεσμού του Παρατηρητηρίου Οικονομικής Αυτοτέλειας των Ο.Τ.Α.

• Για την αποτροπή της ιδιωτικοποίησης όλων των Δημοτικών υπηρεσιών.

• Για να μην εκποιηθεί η Δημοτική περιουσία και οι φυσικοί πόροι μέσω του Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ

• Για ένα κοινό μέτωπο από όλες τις γωνιές της Αιγιάλειας με σύνθεση όσων μας ενώνουν και έμφαση στα δημόσια αγαθά. Με συμμετοχή του πολίτη στις λύσεις, θα διαφυλάξουμε βασικά στοιχεία που στηρίζουν τη ζωή μας (τον Κορινθιακό, τις ακτές, τους υδάτινους πόρους, το φυσικό περιβάλλον, τα προϊόντα της Αιγιάλειας).

Η Παράταξή μας θα λειτουργεί με άμεσοδημοκρατικές διαδικασίες. Η Γενική Συνέλευση είναι το ανώτατο όργανο και με την επικουρική και συντονιστική λειτουργία της γραμματείας που θα εκλέξει καθώς και των ομάδων εργασίας που θα συσταθούν, θα διαμορφώσει το τελικό, αναλυτικό, αυτοδιοικητικό πρόγραμμά της. Η παράταξή μας είναι ανοικτή σε περαιτέρω διεύρυνση και προτάσεις από άλλους φορείς, ανεξάρτητους πολίτες αλλά και συλλογικότητες της κοινωνικής και πολιτικής ζωής του δήμου μας αποφασισμένους να αγωνιστούν για τα ΚΟΙΝΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ χωρίς να βαρύνονται με καιροσκοπικές ή και ιδιοτελείς πρακτικές, την κακοδιαχείριση των κοινών και ανεπίτρεπτων συμβιβασμών με πολιτικά και οικονομικά συμφέροντα

Προς: Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου κ. Δημήτρη ΜπούνιαΘέμα: Μεταφορά απορριμμάτων Αιγιαλείας Κύριε ΠρόεδρεΠαρακαλώ να μετ...
24/07/2019

Προς: Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου κ. Δημήτρη Μπούνια

Θέμα: Μεταφορά απορριμμάτων Αιγιαλείας

Κύριε Πρόεδρε

Παρακαλώ να μεταφέρετε στον Δήμαρχο Αιγιαλείας κ. Αθανάσιο Παναγόπουλο την εξής ερώτηση:

Κύριε Δήμαρχε
Ενημερωθήκαμε από τον τύπο ότι ο Δήμος μας θα προβεί στη μεταφορά των συσσωρευμένων απορριμμάτων σε ΧΥΤΑ εκτός Περιφέρειας. Επειδή το κόστος της μεταφοράς Είναι τεράστιο ρωτάμε:

1. Ποιο μέρος της μεταφοράς θα γίνει με εξωτερική εργολαβία και ποιο με τα υπάρχοντα ειδικά οχήματα του Δήμου ώστε να περιορίσει ο Δήμος την σπατάλη πολύτιμων πόρων;
2. Ποιες ενέργειες κάνει η υπηρεσία καθαριότητας για τον διαχωρισμό κλαδιών και πράσινων απορριμμάτων και ογκωδών, ώστε αυτά να μην μεταφερθούν και έτσι να περιορίσει περεταίρω ο Δήμος την σπατάλη πολύτιμων πόρων;

Σημειώνουμε ότι σε πολλές περιοχές του Δήμου, τα κλαδιά και τα «πράσινα» υπολείμματα ξεπερνούν το 50% του όγκου των σωρευμένων απορριμμάτων, αυξάνοντας κατά πολύ το κόστος μεταφοράς ενώ τα ίδια δεν αποτελούν απορρίμματα και μπορούν να διαχειριστούν με άλλον τρόπο.

Κώστας Παπακωνσταντίνου
Δημοτικός Σύμβουλος

ΥΓ Οι επισυναπτόμενες φωτ. δείχνουν την κατάσταση, όπως και ένα πείραμα που κάναμε με την οργάνωση ΙΡΙΔΑ σε απορρίμματα έξω από το Δημοτικό Σχολείο Αβύθου όπου, μετά από τον διαχωρισμό, έμεινε μόνο ένα πολύ μικρό μέρος για μεταφορά

Αν όλοι οι άνθρωποι στη Γη ζούσαν με το επίπεδο ζωής ενός μέσου Αμερικανού, θα χρειαζόμασταν σχεδόν 5 πλανήτες σαν τον δ...
18/07/2019

Αν όλοι οι άνθρωποι στη Γη ζούσαν με το επίπεδο ζωής ενός μέσου Αμερικανού, θα χρειαζόμασταν σχεδόν 5 πλανήτες σαν τον δικό μας για να έχουμε εξασφαλισμένους τους αντίστοιχους πόρους (φαγητό, ενέργεια, πρώτες ύλες για βιομηχανικά προϊόντα, καύσιμα κ.λπ.). Ως Βρετανοί (και, περίπου, ως Ευρωπαίοι) θα χρειαζόμασταν λιγότερα αλλά πάντα πολύ παραπάνω από την φέρουσα ικανότητα του ενός πλανήτη. Μόνο το επίπεδο ζωής ενός μέσου Αφρικανικού κράτους θα ήταν βιώσιμο για όλους τους κατοίκους του πλανήτη. Συμπέρασμα: χρειάζεται συνδυασμένη ελάττωσης (έστω, της αύξησης) του πληθυσμού και ελάττωσης της κατανάλωσης. Τώρα, πώς αυτό συνδυάζεται με τις συνεχείς εξαγγελίες για γρήγορη ανάπτυξη....

If we all lived like the average American, we would need five Earths to avoid depleting natural resources - nearly three if we were all average Brits. We could just about sustain current numbers if we all consumed as much as the average person in Niger. The world's poorest are entitled to a better quality of life: to stop destroying our planet, we must slash consumption in rich countries and end global population growth.

16/07/2019

Η γενικευμένη, επιτέλους, ανησυχία για την κλιματική αλλαγή δεν είναι αρκετή. Ο πολιτικός κόσμος στην χώρα και στην Δυτική Ελλάδα δείχνει ανεπαρκής για την μεγαλύτ....

Ο ΔΗΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΛΙ>50% των απορριμμάτων που ο Δήμος θα χρυσοπληρώσει για να μεταφέρει και ν...
14/07/2019

Ο ΔΗΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΛΙ

>50% των απορριμμάτων που ο Δήμος θα χρυσοπληρώσει για να μεταφέρει και να θάψει σε ΧΥΤΑ εκτός Αιγιάλειας ΔΕΝ είναι σκουπίδια. Είναι απλά κλαδιά, φύλλα, κηπευτικά που με απλό θρυμματισμό σκορπίζονται στα χωράφια ή εντάσσονται στην κομποστοποίηση (επίσης γίνονται pellet). Ακολουθούν καναπέδες, καρέκλες, παιχνίδια, ρούχα τα οποία επίσης ΔΕΝ είναι σκουπίδια (σε ένα Πράσινο σημείο είτε θα επανέρχονταν σε χρήση ή θα ανακυκλώνονταν). Μετά έρχεται η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ με εμφανώς πολλά χαρτόνια κ.λπ. Μέχρι εδώ οι υποδομές και το θεσμικό πλαίσιο υπάρχουν. Κατόπιν, καλό θα ήταν να εφαρμοζόταν και η κομποστοποίηση και, αν έφευγαν και τα οργανικά, τι θα έμενε στο τέλος;

Η εικόνα είναι εντελώς αντιπροσωπευτική της κατάστασης σε ολόκληρη την "περιαστική" Αιγιάλεια. Με απλή εφαρμογή ενός κανονισμού καθαριότητας (απλή πολιτική βούληση, τίποτε άλλο) ο όγκος των σκουπιδιών και το κόστος αποκομιδής τους μπορούσε να πέσει κάτω από το μισό και να γλιτώσει ο Δήμος και οι Δημότες εκατοντάδες χιλιάδες Ευρώ που τα χρειάζονται αλλού. Η δραστική μείωση του όγκου απορριμμάτων δεν είναι διαχείριση απορριμμάτων, είναι, μαζί με τον διαχωρισμό στην πηγή, η προϋπόθεση για να υπάρξει διαχείριση.

Κι όμως, ακόμη και αυτή την ύστατη ώρα, οι Αιγιαλείς χάνουν τη ευκαιρία για μιλήσουν για μείωση του όγκου - για την κύρια ευθύνη του πολίτη, δηλαδή. "ας τα πάρουμε τώρα από τους δρόμους και θα δούμε...". Με αυτή την νοοτροπία, δεν θα δείτε τίποτα....

Μετά τη θριαμβευτική διάσχιση της Ηλείας, ο Σπύρος εισήλθε ξανά στην Αχαΐα, από Δυτικά αυτή τη φορά. Αύριο ανηφορίζει ξα...
23/05/2019

Μετά τη θριαμβευτική διάσχιση της Ηλείας, ο Σπύρος εισήλθε ξανά στην Αχαΐα, από Δυτικά αυτή τη φορά. Αύριο ανηφορίζει ξανά προς Καλάβρυτα και το απόγευμα επιστρέφει από Αιγιάλεια

16/05/2019
Κάποιοι νομίζουν ότι τρώγοντας ψάρια από κλωβούς γλιτώνουν τη ζωή άγριων ψαριών ενώ συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.Το βασ...
02/05/2019

Κάποιοι νομίζουν ότι τρώγοντας ψάρια από κλωβούς γλιτώνουν τη ζωή άγριων ψαριών ενώ συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.

Το βασικό οικολογικό πρόβλημα με τις ιχθυοκαλλιέργειες δεν είναι τα τοπικά προβλήματα ρύπανσης. Υπάρχει κάτι πολύ πολύ χειρότερο: όλα τα δημοφιλή ψάρια που εκτρέφουμε (τσιπούρα, λαβράκι, σολομός κ.λπ.) είναι σαρκοφάγα και χρειάζονται ιχθυοτροφές που φτιάχνονται από άγρια ψάρια. Σχεδόν το ένα πέμπτο των ψαριών που αλιεύονται αυτή τη στιγμή στη φύση γίνονται ιχθυοτροφές. Για κάθε κιλό ψαριού από κλωβούς έχουν αλιευθεί έως και διπλάσια ή και πολύ περισσότερα κιλά άγριων ψαριών.

Αυτή η παρόνοια θα στερέψει τις θάλασσες. Αυτή η νέα δημοσίευση συνοψίζει κάποια βασικά στοιχεία - τα οποία φωνάζουμε εδώ και χρόνια.

Η ιχθυοκαλλιέργεια όντως μπορεί να δώσει λύση στο παγκόσμιο διατροφικό αδιέξοδο αλλά όχι με τέτοια ψάρια.

Η χώρα μας και ειδικά η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, αντί να στρέψουν την προσοχή στη σωτηρία των θαλασσών και τη στήριξη της παράκτιας αλιείας, "επενδύουν" σε αυτό τον ληστρικό κλάδο, ο οποίος κάποια στιγμή θα καταρρεύσει αφήνοντας έρημες θάλασσες, άπειρα σκουπίδια και ρύπανση.

New report reviews the wasteful and unsustainable use of wild-caught fish to feed farmed fish.

18/04/2019
10/04/2019

Μια εξαιρετική εμπειρία έζησαν όσοι συμμετείχαν στο μάθημα φωτογραφίας για την ορνιθοπανίδα, που πραγματοποιήθηκε από το φωτογράφο άγριας ζωής του Birding Greece, Χρήστ....

Address

Erineós
25009

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when ΔΡΑΣΥ Αιγιαλέων posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Organization

Send a message to ΔΡΑΣΥ Αιγιαλέων:

Share