Ο Διόνυσος του Αύριο

Ο Διόνυσος του Αύριο Μπορούμε Καλύτερα για τον ΔΙΟΝΥΣΟτου αύριο
(1)

Η Υποψήφια πλέον Δήμαρχος Κατερίνα Μαϊχόσογλου ανακοίνωσε την ίδρυση της Νέας Δημοτικής Παράταξης: ‘’ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ του αύριο’’

Η υπευθυνότητα απέναντι στον λαϊκισμό του χαρταετού και της «μάσκας».Ανήμερα της Αποκριάς, η Δύναμη Ευθύνης επιβεβαίωσε ...
25/02/2026

Η υπευθυνότητα απέναντι στον λαϊκισμό του χαρταετού και της «μάσκας».

Ανήμερα της Αποκριάς, η Δύναμη Ευθύνης επιβεβαίωσε τον κακό της εαυτό. Επιβεβαίωσε την αλαζονεία που τη διακατέχει.

Προέβη σε ένα από τα γνωστά δελτία Τύπου, όπου με λόγο απαξιωτικό και στρεβλωτικό της πραγματικότητας προσπαθεί να πείσει, ποιους και γιατί, άραγε;

Κοίτα ποιος μιλάει για πολιτισμό;

Αυτός που κατασπατάλησε το δημόσιο χρήμα προεκλογικά σε φιέστες χωρίς κανένα μέτρο;

Αυτός που κάνει την αντιπολίτευση του «όχι» σε όλα και, βέβαια, είπε «όχι» στη συναυλία του καταξιωμένου Στ. Κραουνάκη στα Διονύσια τον Σεπτέμβριο;

Αν είναι δυνατόν. Και έρχεται τώρα να μας λέει ότι εμείς ακυρώσαμε τις εκδηλώσεις του Σεπτεμβρίου;

Αυτός που δεν έχει πατήσει σε καμία πολιτιστική εκδήλωση του Δήμου και γυρίζει δεξιά και αριστερά μόνο για ψηφοθηρικούς λόγους;

Πολιτισμός δεν είναι τα πυροτεχνήματα με δανεικά αλλά ο σεβασμός στον πολίτη.

Η σημερινή Δημοτική Αρχή αρνείται να συνεχίσει το επικίνδυνο πάρτι των προκατόχων της στις πλάτες των δημοτών.

Η αντιπολίτευση που σήμερα «πονάει» δήθεν για τον πολιτισμό είναι η ίδια που υποθήκευσε το μέλλον του Δήμου με εκδηλώσεις πέρα από κάθε οικονομική λογική.

Εμείς επιλέγουμε τον δύσκολο αλλά έντιμο δρόμο: τη δημοσιονομική εξυγίανση του Δήμου. Εσείς παραμείνετε στο «όχι» σας και στην παλαιομοδίτικη πολιτική.

Περί «Δύναμη Ευθύνης»❓❓📍Διαβάσαμε με προσοχή το δελτίο Τύπου της παράταξή σας και θεωρούμε χρέος μας να απαντήσουμε με σ...
07/02/2026

Περί «Δύναμη Ευθύνης»❓❓

📍Διαβάσαμε με προσοχή το δελτίο Τύπου της παράταξή σας και θεωρούμε χρέος μας να απαντήσουμε με σαφήνεια και ειλικρίνεια στους συμπολίτες μας.

Τα έργα ανήκουν στον τόπο και όχι σε παρατάξεις. Πολύ περισσότερο δεν μπορεί να εμφανίζονται ως “ιδιοκτησία” όσων κρίθηκαν και καταψηφίστηκαν από τους πολίτες του Δήμου μας.

Κύριε Καλαφατέλη,

Μιας και επιλέγετε τον λόγο των παροιμιών, υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει: «Ο λύκος κι αν εγέρασε κι άσπρισε το μαλλί του, μήτε τη γνώμη άλλαξε, μήτε την κεφαλή του». Και δυστυχώς συνεχίζετε στον ίδιο δρόμο. Με ύφος επιτιμητικό, διεκδικείτε πατρότητα για έργα που αφορούν όλους τους δημότες, σε μια προσπάθεια να παραμείνετε στο επίκεντρο της τοπικής επικαιρότητας, σαν να μην έχει μεσολαβήσει η καθαρή ετυμηγορία των εκλογών. Η ίδια έπαρση που είδαμε το 2013, η ίδια εικόνα που επαναλήφθηκε και το 2023.

Η φράση σας «με ξένα κόλλυβα κάνετε μνημόσυνο» είναι προσβλητική όχι για εμάς, αλλά για τους ίδιους τους πολίτες. Διότι οι πόροι, όπως κι αν τους ονομάσετε, είναι δημόσιοι. Δεν είναι ούτε «δικοί σας» ούτε «δικοί μας». Είναι του τόπου μας.

Μην οικειοποιείστε τα έργα, κύριε Καλαφατέλη. Τα έργα είναι όλων των πολιτών του Διονύσου. Είναι των παιδιών που θα φοιτήσουν στο νέο Λύκειο. Είναι των κατοίκων που δεν θα βιώνουν πλημμυρικά φαινόμενα στον δρόμο προς τη δουλειά τους. Είναι των ανθρώπων που θα απολαύσουν έναν αναβαθμισμένο πολιτιστικό χώρο.

👉Η αλήθεια για τα έργα

Είναι γνωστό ότι τα μεγάλα έργα υποδομής χρειάζονται χρόνο για να σχεδιαστούν, να ωριμάσουν και να υλοποιηθούν. Η θεσμική συνέχεια, όμως, δεν είναι άλλοθι. Είναι ευθύνη. Παραλαμβάνεις, ελέγχεις, διορθώνεις ό,τι δεν στέκει και φροντίζεις με επιμέλεια και συνέπεια να ολοκληρωθεί αυτό που πρέπει να ολοκληρωθεί. Και εδώ βρίσκεται η ουσία.

🚧Το αντιπλημμυρικό έργο της Λεωφόρου Σταμάτας – Δροσιάς

Μιλάτε για το έργο αυτό σαν να είναι αποκλειστικά δικό σας επίτευγμα. Παραλείπετε, όμως, ότι το αρχικό σχέδιο, το δικό σας εν ολίγοις, καταψηφίστηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο. Αν δεν είχε ληφθεί τότε η απόφαση καταψήφισης, ο Δήμος θα παρέμενε εγκλωβισμένος σε αδιέξοδα και δικαστικές περιπέτειες, χωρίς ρεαλιστική προοπτική υλοποίησης. Αυτό είναι το κρίσιμο σημείο που προσπερνάτε.

📌Το έργο του ΤΥΠΕΤ στον Άγιο Στέφανο

Αναφέρετε ότι το έργο εντάχθηκε στο «Αντώνης Τρίτσης» επί της θητείας σας. Αυτό είναι αλήθεια. Δεν λέτε, όμως, ότι η χρηματοδότηση που είχε εξασφαλιστεί δεν κάλυπτε το σύνολο των αναγκών του έργου. Αν δεν μεριμνούσε η σημερινή δημοτική αρχή για την εξασφάλιση της πλήρους χρηματοδότησης, το έργο δεν θα προχωρούσε και σημαντική δημοτική περιουσία θα συνέχιζε να απαξιώνεται. Αυτό είναι η πραγματικότητα.
Και κάτι ακόμη. Αναφέρετε ότι «ετοιμαζόμαστε να κόψουμε κορδέλες». Όχι...

Εμείς δεν εργαζόμαστε για τις κορδέλες. Εργαζόμαστε για το αποτέλεσμα. Κάθε μέρα, για κάθε έργο, για κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι δημότες μας, ώστε να διορθώσουμε παθογένειες που παραλάβαμε και να αλλάξει η καθημερινότητα στον Δήμο.

Ο Διόνυσος χρειάζεται ενότητα, όχι διχασμό

Αγαπητοί συμπολίτες και συμπολίτισσες,

Ξέρουμε ότι σας κουράζουν οι ατέρμονες αντιπαραθέσεις. Ξέρουμε ότι θέλετε να βλέπετε έργα να ολοκληρώνονται, όχι πολιτικές κόντρες για το ποιος τα σχεδίασε. Η Δημοτική μας Αρχή καταβάλλει κάθε προσπάθεια για το καλό και το συμφέρον του τόπου μας.

Συνεργαζόμαστε στενά με την Περιφέρεια Αττικής και τον Περιφερειάρχη κ. Νίκο Χαρδαλιά, ώστε τα έργα να προχωρούν με συνέπεια και ταχύτητα.

👉Λύνουμε εμπόδια που κρατούσαν πίσω κρίσιμες παρεμβάσεις, όπως στο αντιπλημμυρικό.

👉Εξασφαλίζουμε πρόσθετη χρηματοδότηση εκεί που υπήρχαν ελλείμματα, όπως στο ΤΥΠΕΤ.

👉Διεκδικούμε νέες χρηματοδοτήσεις για τα σχολεία μας και έργα υποδομής.

👉Μεριμνούμε για την ολοκλήρωση κάθε έργου με ποιότητα, ασφάλεια και σεβασμό στο δημόσιο χρήμα.

Δεν μας ενδιαφέρει να πάρουμε τα εύσημα. Μας ενδιαφέρει να ολοκληρωθούν τα έργα. Μας ενδιαφέρει η βελτίωση της ποιότητας ζωής. Μας ενδιαφέρει ο Δήμος Διονύσου να προοδεύει.

Κλείνοντας

Κύριε Καλαφατέλη, σας καλούμε να σταματήσετε την πολιτική ιδιοποίησης και να σταθείτε δίπλα στον Δήμο, εκεί που πραγματικά χρειάζεται, για το καλό του τόπου. Ο Διόνυσος δεν χρειάζεται διχασμό. Χρειάζεται ενότητα, συνεργασία και σοβαρότητα.

Τα έργα προχωρούν και θα συνεχίσουν να προχωρούν. Για όλους τους δημότες. Για τον τόπο μας.

Με ευθύνη και σεβασμό στους πολίτες.

30/10/2025

📌 Η ημέρα είναι γεμάτη συγκίνηση, υπερηφάνεια και ευθύνη. Η 28η Οκτωβρίου δεν αποτελεί απλώς μια επέτειος. Είναι μια στιγμή βαθιά χαραγμένη στην ψυχή του ελληνικού λαού.

Μια στιγμή που όρισε την πορεία μας ως Έθνος. Είναι η ημέρα που οι Έλληνες, ενωμένοι, ύψωσαν το ανάστημά τους απέναντι στις δυνάμεις του φασισμού και του ναζισμού. Είπαν ένα «ΟΧΙ» που συνεχίζει να αντηχεί.

Εκείνο το «ΟΧΙ» δεν ήταν μια λέξη. Ήταν μια κραυγή ελευθερίας. Ήταν ο χτύπος της καρδιάς ενός λαού, που πίστεψε στο φως, στην αξιοπρέπεια, στη δύναμη της ψυχής...
Χρόνια πολλά Ελλάδα...

24/10/2025

🔷 Η επικοινωνία με τον πολίτη δεν είναι προαιρετική, αλλά αποτελεί για εμάς υποχρέωση.

📲 Ο Δήμος Διονύσου διαθέτει πλέον γραμμή WhatsApp: 6936575231
📢 Και επίσημο κανάλι ενημέρωσης στο WhatsApp: Δήμος Διονύσου

Η σχέση Δήμου και δημότη χτίζεται καθημερινά, όχι μόνο με έργα, αλλά και με ανοιχτή, ειλικρινή και άμεση επικοινωνία.

Με σεβασμό στον χρόνο σας και με επίγνωση των αναγκών της καθημερινότητας, ξεκινάμε δύο νέα εργαλεία ουσιαστικής επαφής:

📍 Γραμμή Επικοινωνίας WhatsApp μέσω μηνύματος – 📲 6936575231
Για γενικές ερωτήσεις, παρατηρήσεις ή προτάσεις. Η ομάδα μας απαντά υπεύθυνα, εντός 24 ωρών.

📍 Επίσημο Κανάλι WhatsApp του Δήμου Διονύσου –
Για να λαμβάνετε έγκαιρα και έγκυρα:
✔️ Ανακοινώσεις για έργα & αποφάσεις
✔️ Έκτακτες ενημερώσεις (ύδρευση, κυκλοφορία κ.ά.)
✔️ Προσκλήσεις σε δράσεις & εκδηλώσεις του Δήμου
➡️ Μπείτε στο κανάλι εδώ: https://www.whatsapp.com/channel/0029Vb6szJi3gvWXzVZkh53B?fbclid=IwY2xjawNgThZleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFBcjFMWTdEaFlobnlxSHk1AR65biIQ8gqGU9ByUznf3w2ebMMjOYIP6ZLJ6W-Hwh84Ly3RT8kc43SHXBor5A_aem_qOHVVG0AJvC7Yxm-40ro1w

Σε έναν Δήμο που αλλάζει, ο δημότης πρέπει να έχει φωνή.
Και εμείς, οφείλουμε να την ακούμε κάθε λεπτό και ξεκάθαρα.

24/10/2025

⚡ Εργασίες για την υπογειοποίηση μέσης τάσης - Αποκατάσταση των ζημιών

Η Δήμαρχος Διονύσου, Κατερίνα Π. Μαιχόσογλου, αναφέρθηκε στα προβλήματα που προκαλούν τα έργα υπογειοποίησης της μέσης τάσης, τα οποία επηρεάζουν το δίκτυο ύδρευσης 🚰 και φωτισμού 💡 του Δήμου.

Η Διοίκηση έχει, ήδη, ζητήσει από τον εργολάβο την άμεση αποκατάσταση των ζημιών, ξεκαθαρίζοντας πως δεν θα εγκριθούν νέες άδειες έως ότου ολοκληρωθούν όλες οι απαιτούμενες εργασίες. 🛠️

📍 Προτεραιότητα της Δημοτικής Αρχής είναι η ασφάλεια των υποδομών και η ομαλή λειτουργία των δικτύων που εξυπηρετούν τους δημότες.

#ΔήμοςΔιονύσου #Υπογειοποίηση #Υποδομές

🔥 Την ώρα που οι δυνάμεις πυρόσβεσης, οι εθελοντές, το Πυροσβεστικό Σώμα και οι απλοί πολίτες έδιναν μάχη με τις φλόγες ...
18/07/2025

🔥 Την ώρα που οι δυνάμεις πυρόσβεσης, οι εθελοντές, το Πυροσβεστικό Σώμα και οι απλοί πολίτες έδιναν μάχη με τις φλόγες στην περιοχή της Αχλαδούλας,
📍 την ώρα που ήμασταν ΟΛΟΙ εκεί, στην πρώτη γραμμή,
📢 η αντιπολίτευση επέλεξε να αναρτήσει ανακοίνωση «καταγγελίας».
❗ Δεν περίμεναν καν να σβήσει η πυρκαγιά.

⚖️ Αυτή είναι η διαφορά μας.
✅ Εμείς ήμασταν και παραμένουμε παρόντες στην πραγματικότητα.
🚫 Εκείνοι πρωταγωνιστούν στην τοξικότητα και στη «λάσπη» των social media.

💬 Όσο για το περιεχόμενο της ανακοίνωσής τους:
Αντί να προβληματίζονται για τα 105.000 ευρώ που χάθηκαν, αναρωτιούνται «ποιοι θα ήταν οι αποδέκτες»,
υπονοώντας με ασύστολη ευκολία και πολιτικό θράσος κάτι ανείπωτο.

🔍 Απαντούμε ξεκάθαρα και χωρίς περιστροφές:
👥 Οι μοναδικοί «αποδέκτες» θα ήταν οι πολίτες του Διονύσου.
🛣️ Αυτοί θα είχαν προστατευμένα σημεία και αντιπυρικές ζώνες.

📌 Κανένα πρόσωπο, κανένα συμφέρον, κανένα «σκοτεινό σενάριο» δεν υπήρξε, παρά μόνο μια θεσμική διαδικασία, εγκεκριμένη από το Πράσινο Ταμείο και το Δασαρχείο Πεντέλης.

❓ Αν κάποιοι θεωρούν «επιτυχία» το γεγονός ότι δεν αξιοποιήθηκε η πλήρης χρηματοδότηση των 252.000 €,
αν θεωρούν θρίαμβο την απώλεια 105.000 € που, πλέον, θα πάνε σε άλλους Δήμους και σε άλλους πολίτες, τότε ας τους κρίνουν οι συμπολίτες μας.

🚫 Εμείς δεν πανηγυρίζουμε όταν υπονομεύεται η πυροπροστασία.

Δεν μιλάμε για «οικονομία», όταν αυτή σημαίνει λιγότερη ασφάλεια.

Ευθύνη δεν είναι να δημιουργείς σκιές. Είναι να βγαίνεις στο φως.
🤝 Και εκεί θα μας βρίσκετε πάντα.
📍 Μαζί με τους δημότες. Πάντα δίπλα τους.

#ΔήμοςΔιονύσου #Πυροπροστασία

Είναι τουλάχιστον λυπηρό αλλά και επικίνδυνο, να βλέπεις μέλη της Δημοτικής Επιτροπής να πανηγυρίζουν και να αισθάνονται δικαιωμένοι, επειδή χάθηκαν 105.000 ευρώ από ...

18/06/2025

🎭🎶 Καλοκαίρι Πολιτισμού στον Δήμο Διονύσου! 🎶🎭
Ο Ιούνιος και ο Ιούλιος γεμίζουν με μουσική, θέατρο, χορό και μαγικές καλοκαιρινές βραδιές σε κάθε γωνιά του Δήμου μας! 🌳✨

🎟️ Είσοδος ελεύθερη σε όλες τις εκδηλώσεις!

📅 Σας περιμένουν: ✅ Μουσικοχορευτικές παραστάσεις
✅ Χορωδιακά φεστιβάλ
✅ Θεατρικές βραδιές
✅ Καλοκαιρινές συναυλίες
✅ Παραδοσιακά γλέντια
…και πολλές ακόμη εκπλήξεις! 💃🕺🎼🎭

📍 Ανοιχτοί χώροι πολιτισμού του Δήμου μας: 📌 Παλαιός Σταθμός Τρένου Διονύσου
📌 Πολιτιστικό Κέντρο Κρυονερίου
📌 Αρχαιολογικός Χώρος Βωμού Διονύσου

👉 Μείνετε συντονισμένοι στο www.dionysos.gr για το αναλυτικό πρόγραμμα & καθημερινές ενημερώσεις!

📲 Ραντεβού στις πιο φωτεινές, όμορφες και αξέχαστες πολιτιστικές βραδιές του φετινού καλοκαιριού!

#ΔήμοςΔιονύσου #Καλοκαίρι2025 #ΠολιτισμόςΓιαΌλους
#Μουσική #Θέατρο #Χορός #ΜικράΔιονύσια

18/06/2025

🔥🚒 Άσκηση Ετοιμότητας «ΚΕΚΡΟΠΑΣ 2025» στον Δήμο Διονύσου!

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε η μεγάλη άσκηση προληπτικής οργανωμένης απομάκρυνσης πολιτών λόγω δασικής πυρκαγιάς, σε συνεργασία με τον Δήμος Κηφισιάς, τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας και την Περιφέρεια Αττικής.

✅ Πραγματικά σενάρια
✅ Επιχειρησιακή ετοιμότητα
✅ Συντονισμός όλων των φορέων
✅ Προστασία ανθρώπινης ζωής & περιβάλλοντος

👩‍🚒 Η Δήμαρχος Κατερίνα Π. Μαιχόσογλου ευχαρίστησε θερμά όλους τους συμμετέχοντες και επεσήμανε τη σημασία της πρόληψης και της ετοιμότητας, απέναντι στις προκλήσεις της κλιματικής κρίσης.

👉 O Βασίλης Ξυπολυτάς τόνισε μεταξύ άλλων ότι "η διαφύλαξη του φυσικού περιβάλλοντος είναι υπόθεση όλων μας"

🙏 Θερμές ευχαριστίες στον Dr. Ανδρέα Αντωνάκο και την κα Ναταλία Πατσιώτη από τη #ΓΓΠΠ, σε όλους τους Αντιδημάρχους, τους Προέδρους ΔΕ, τα στελέχη των υπηρεσιών και τα εθελοντικά κλιμάκια του Δήμου μας και της Κηφισιάς!

💪 Συνεχίζουμε με σχέδιο, γνώση και συνεργασία!

Διαβάστε περισσότερα στην επίσημη ιστοσελίδα: https://www.dionysos.gr/%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%84%cf%85%cf%87%ce%b7%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%b7-%ce%b7-%ce%ac%cf%83%ce%ba%ce%b7%cf%83%ce%b7-%ce%b5%cf%84%ce%bf%ce%b9%ce%bc%cf%8c%cf%84%ce%b7%cf%84%ce%b1%cf%82-%ce%ba%ce%b5/

#ΔήμοςΔιονύσου #ΔήμοςΔιονύσου #ΠολιτικήΠροστασία #ΆσκησηΚεκροπάς2025 #ΚλιματικήΚρίση #Εθελοντισμός #Σχέδιο #Ασφάλεια #ΠροστασίαΖωής #Προετοιμασία #Διονύσου2025

18/06/2025

🏆🚛 Βραβείο Καινοτομίας «Μιχάλης Χρηστάκης 2025» για τον Δήμο Διονύσου!

Ο Δήμος μας βραβεύτηκε για την πρωτοποριακή δράση «Ασφαλής και Ορθή Χρήση των Οχημάτων», που αφορά στην ενίσχυση της ασφάλειας και πρόληψης για το προσωπικό του Δήμου.

Η δράση ξεχώρισε για τον σχεδιασμό, τη συμμετοχικότητα και την έμφαση στην καθημερινή προστασία των εργαζομένων 💪👷‍♂️👷‍♀️

👏 Το βραβείο παρέλαβε, στο πλαίσιο της έκθεσης Attica Green Expo, ο Αντιδήμαρχος Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, Διοικητικών Υπηρεσιών και Δημοτικής Αστυνομίας, Κοντογεώργος Χρήστος και ο Προϊστάμενος Απόστολος Παπαδόπουλος.

📍 Η απονομή πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 30/5/2025 στο Tae Kwon Do Παλαιού Φαλήρου, παρουσία της Υπουργού Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης κ. Νίκης Κεραμέως.

🔹 Επενδύουμε στον άνθρωπο, στην πρόληψη και στην υπεύθυνη διοίκηση.

Διαβάστε περισσότερα στην επίσημη ιστοσελίδα: https://www.dionysos.gr/%ce%b2%cf%81%ce%b1%ce%b2%ce%b5%ce%af%ce%bf-%ce%ba%ce%b1%ce%b9%ce%bd%ce%bf%cf%84%ce%bf%ce%bc%ce%af%ce%b1%cf%82-%ce%bc%ce%b9%cf%87%ce%ac%ce%bb%ce%b7%cf%82-%cf%87%cf%81%ce%b7%cf%83%cf%84%ce%ac/

#ΔήμοςΔιονύσου #ΒραβείοΚαινοτομίας #ΜιχάληςΧρηστάκης #ΑσφάλειαΕργασίας #Καινοτομία #ΤοπικήΑυτοδιοίκηση #Διονύσου2025

06/06/2025

«ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ,
ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ»

📌Ανακοίνωση της Δημοτικής Αρχής Δήμου Διονύσου

Θράσος και ανευθυνότητα σε πανηγυρική επανέκδοση. Από πού ν’ αρχίσει και πού να τελειώσει κανείς…

Η αξιολόγηση της δημόσιας διοίκησης από τους πολίτες είναι μια καινοτόμα και σημαντική πρωτοβουλία του Υπουργείου Εσωτερικών, που επιτρέπει στους δημότες να εκφράσουν την άποψή τους. Και πράγματι την εξέφρασαν, κατατάσσοντας τον Δήμο Διονύσου στην 171η θέση, μεταξύ 184 δήμων.

Η κριτική είναι καλοδεχούμενη. Ιδιαίτερα όταν προέρχεται από - ελάχιστους - συμπολίτες μας που συμμετείχαν στη διαδικασία.

Όμως, όταν εμφανίζονται ως τιμητές εκείνοι που επί δεκαετίες κρατούσαν το τιμόνι και οδήγησαν το καράβι στα βράχια, τότε μιλάμε για θράσος και ανευθυνότητα σε όλο της το μεγαλείο.

Ο κ. Καλαφατέλης, αφού πέρασε μια ολόκληρη πολιτική ζωή στην εξουσία — τόσο ως Πρόεδρος Κοινότητας, όσο και ως πρώτος Δήμαρχος του Καλλικρατικού Διονύσου και εκ νέου Δήμαρχος από το 2019 έως το 2023 — εμφανίζεται τώρα ως άφθαρτος τιμητής και μας ρωτάει ειρωνικά:
«Μπορούμε και πιο χαμηλά;»

Η απάντηση είναι απλή:
Φυσικά και μπορούσαμε — και πήγαμε — με εσάς!

Εσείς μας φτάσατε στο "υπό το μηδέν", κ. Καλαφατέλη.
Οι κατεστραμμένοι δρόμοι, τα ανύπαρκτα πεζοδρόμια, οι μηδενικές ψηφιακές υπηρεσίες, η αδιαφορία για τις ευάλωτες ομάδες, τα πενιχρά ταμεία και το διοικητικό χάος δεν είναι έργο της νέας διοίκησης.

Είναι η "κληρονομιά" σας.

Και αφού απορριφθήκατε πανηγυρικά από τους δημότες το 2023, επιστρέφετε σήμερα με ανακοινώσεις που μοιάζουν περισσότερο με απόπειρες αυτο-αθώωσης.

Αναρωτιόμαστε πραγματικά:
Τόσο δύσκολο είναι να καταλάβετε πως είστε παρελθόν;

Η σημερινή Δημοτική Αρχή δεν κρύβεται πίσω από αριθμούς.
Αναγνωρίζουμε το μερίδιο ευθύνης που μας αναλογεί και αντιμετωπίζουμε την αξιολόγηση όχι ως καταδίκη, αλλά ως ευκαιρία.
Μια ευκαιρία να ξαναχτίσουμε την εμπιστοσύνη των πολιτών.
Έχουμε ήδη ξεκινήσει με σχέδιο, διαφάνεια και συνέπεια σε κάθε υπηρεσία, σε κάθε τομέα.

Όσο για τη "Δύναμη Ευθύνης", θα περιμέναμε, τουλάχιστον, να σταθεί στο ύψος του ονόματός της.
Αντί γι’ αυτό, επιδίδεται σε στείρα αντιπολίτευση του «όχι σε όλα», λες και ο ρόλος της είναι να αντιπολιτεύεται τη νοημοσύνη των πολιτών.
Όσο για εσάς, κ. Καλαφατέλη, θα περιμέναμε να επιδείξετε έναν ελάχιστο επαγγελματισμό ως αντιπολίτευση.

Και κάτι τελευταίο:

Αν η “Δύναμη Ευθύνης” είχε όντως ευθύνη, ο κ. Καλαφατέλης θα είχε ήδη ζητήσει συγγνώμη.

Όχι από εμάς. Από τους δημότες.

Και αν τελικά η "πολύτιμη εμπειρία" του εξαντλείται σε ειρωνικά σχόλια στα social media, επιτρέψτε μας να του απαντήσουμε με ένα δικό μας:

«ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ.»

Εμείς προχωράμε μπροστά.
Με τους δημότες στο πλάι μας.
Με το βλέμμα στο αύριο.

Καλή σας νύχτα. Αλλά αλήθεια, μπορείτε να κοιμάστε με όλα όσα αφήσατε πίσω σας;

15/04/2025

Address

Λ. Μαραθώνος 60
Dionysos
14569

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Ο Διόνυσος του Αύριο posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Organization

Send a message to Ο Διόνυσος του Αύριο:

Share