01/06/2026
Στην 6η Τακτική Δημοτική Ολομέλεια, την Τετάρτη 27 Μαΐου, η Πόλη Φωτεινή, μέσα από την ερώτηση – αναφορά του επικεφαλής της, Γιώργου Δαουλάρη, ανέδειξε ένα ακόμη ζήτημα καθημερινότητας και φροντίδας του δημόσιου χώρου.
📍 Έξω από το 1ο Δημοτικό Σχολείο Δάφνης, επί της οδού Αγίας Βαρβάρας, μέσα στο παρτέρι πρασίνου παραμένει εδώ και μήνες μια μεγάλη φωτιστική κολώνα, μαζί με σημάνσεις και υλικά του εργολάβου.
🌿 Το παρτέρι, όπως δυστυχώς συμβαίνει σε πολλά σημεία του Δήμου μας, βρίσκεται σε αφρόντιστη κατάσταση, με άναρχη βλάστηση που κρύβει όσα έχουν μείνει πίσω.
Σε πρόσφατο Δημοτικό Συμβούλιο, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων είχε ενημερώσει ότι στις 30 Απριλίου ολοκληρώθηκε το έργο ανακατασκευής πεζοδρομίων στην περιοχή.
Όμως η εικόνα έξω από το σχολείο δείχνει πως αρκετά έχουν μείνει… ξεχασμένα.
🏗️ Τα έργα δεν τελειώνουν όταν φεύγει το συνεργείο.
✅ Τελειώνουν όταν ο χώρος παραδίδεται πραγματικά καθαρός, ασφαλής και λειτουργικός.
Η πόλη χρειάζεται φροντίδα, έλεγχο και σεβασμό στον δημόσιο χώρο — ιδιαίτερα έξω από σχολεία, όπου κινούνται καθημερινά παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικοί.
#ΠόληΦωτεινή #Δάφνη #Υμηττός #ΔάφνηΥμηττός #ΔημοτικόΣυμβούλιο #Καθημερινότητα #ΔημόσιοςΧώρος #1οΔημοτικόΔάφνης #ΑγίαςΒαρβάρας #Πεζοδρόμια #Πράσινο #Σχολεία #Ασφάλεια #ΤοπικήΑυτοδιοίκηση