17/06/2026
Η ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Το βράδυ της Δευτέρας 15 Ιουνίου 2026, στην αυλή του σχολείου μας, έγινε η εκδήλωση λήξης της σχολικής χρονιάς. Μας έδωσε ιδιαίτερη χαρά η παρουσία πολλών γονέων, οι οποίοι απόλαυσαν μαζί με τους εκπαιδευτικούς και τα παιδιά παρουσιάσεις του κόπου και της δημιουργικότητας όλης της χρονιάς. Συμμετείχαν η θεατρική ομάδα, η οποία παρουσίασε απόσπασμα από την «Βαβυλωνία» του Δημήτριου Βυζάντιου, με την ευθύνη της κ. Βάνας Ζαβιτσάνου, η ρητορική ομάδα, η οποία παρουσίασε, σε κείμενα της κ. Λιάνας Τσιρίδου, ένα ιδιότυπο αγώνα λόγων με θέμα «Το Σχολείο είμαστε όλοι εμείς: νικάμε τον φόβο, σεβόμαστε την διαφορετικότητα», η μαθηματική ομάδα και η ομάδα διαδραστικών παρουσιάσεων και εργαστηρίων, που παρουσίασαν δύο εξαιρετικά βίντεο από τις δράσεις της χρονιάς, ενώ την παράσταση έκλεψε η Χορωδία και η Ορχήστρα, η οποία, με τη συμμετοχή και καθηγητριών του σχολείου, παρουσίασε τραγούδια από τους διαγωνισμούς της Eurovision (μοναδική η νοσηλεύτριά μας κ. Παναγιώτα Σκουλίκα στην «Αστερομάτα» και το χορευτικό της κ. Ελένης Μπαλανίκα). Άξιος ο κόπος της κ. Σμαράγδας Παπατσάκωνα, του κ. Παναγιώτη Βώρου και όλων των παιδιών, όπως επίσης και του παρουσιαστή κ. Νίκου Κοσκινά.
Η εκδήλωση όμως είχε και τον χαρακτήρα αποχαιρετισμού με ένα μεγάλο «ευχαριστώ» και την απόδοση τιμής στους δύο εκπαιδευτικούς του σχολείου μας που αφυπηρετούν, τους αγαπημένους κ. Γιώργο Ρίζο και κ. Κώστα Λιντοβόη, τους οποίους το σχολείο μας βράβευσε με αγάπη και ευγνωμοσύνη, σε ένα συγκινητικό και βαθιά ανθρώπινο κλίμα. Η χορωδία των εκπαιδευτικών έκλεισε τη γιορτή με δύο διασκευές- έκπληξη γνωστών τραγουδιών, αφιερωμένες στους δύο εκπαιδευτικούς! Τιμήθηκαν ακόμη και από το σχολείο και από τον Σύλλογο γονέων τα παιδιά της Γ’ Γυμνασίου που φεύγουν για άλλες πολιτείες, με την ευχή να κρατήσουν ως νόημα ζωής το «δεν είναι η δόξα, δεν είναι τα λεφτά, είναι του δρόμου η χαρά».
Ήταν μαζί μας, μεταξύ άλλων, η διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Έλενα Βουσολίνου, την οποία θερμώς ευχαριστούμε, ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Θεόδωρος Κοτζιάλης, αλλά και παλιές συνάδελφοι, όπως η κ. Χριστίνα Λαζάρου, η κ. Χριστίνα Σπίγγου και η κ. Λιάνα Τσιρίδου, που δεν μας ξεχνούνε.
Ο Σύλλογος Γονέων είχε έναν πλουσιότατο μπουφέ, σημάδι της αγάπης και της συνεργασίας.
Το 7ο ήταν, είναι και θα παραμείνει μια μεγάλη οικογένεια!
Ευχαριστούμε όλες και όλους!
Καλό καλοκαίρι!