Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας-ΕΚΕΑ

Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας-ΕΚΕΑ "Δώσε λίγο αίμα, σώζεις μια ζωή"

Το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας (Ε.ΚΕ.Α) αποτελεί Ν.Π.Δ.Δ που ιδρύθηκε με τον νόμο περί αναδιοργάνωσης των υπηρεσιών αιμοδοσίας (Ν.3402/2005). Με αυτόν τον νόμο τέθηκαν οι απαραίτητες συνθήκες και η κατεύθυνση προς την δημιουργία εθνικού συστήματος αιμοδοσίας, προσαρμοσμένου στις οδηγίες του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου και στις βέλτιστες πολιτικές οργάνωσης των ευρωπαϊκών χωρών.
Οι εγκαταστάσεις του βρίσκο

νται στην περιοχή των Θρακομακεδόνων, στον ίδιο χώρο που βρίσκονται και οι εγκαταστάσεις του εργοστασίου κλασματοποίησης πλάσματος. Το Ε.ΚΕ.Α. αποτελεί την πιο σοβαρή και αξιόπιστη προσπάθεια των τελευταίων δεκαετιών για την άρτια, σταδιακή και επιστημονικά αποδεκτή αναδιοργάνωση της αιμοδοσίας στην Ελλάδα.

🎈Με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Εθελοντή Αιμοδότη 2026, το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας-ΕΚΕΑ, σε σύμπραξη με τ...
15/06/2026

🎈Με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Εθελοντή Αιμοδότη 2026, το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας-ΕΚΕΑ, σε σύμπραξη με την Προεδρία της Δημοκρατίας εκπλήρωσαν το ιερό χρέος αναγνώρισης της προσφοράς του Εθελοντή Αιμοδότη στην κοινωνία και τον συνάνθρωπο, στο ανώτατο πολιτειακό επίπεδο, με τη διοργάνωση μιας εορταστικής αιμοδοσίας στην κεντρική αίθουσα του Προεδρικού Μεγάρου. Η εκδήλωση αποτέλεσε μια έμπρακτη έκφραση ευγνωμοσύνης της Πολιτείας προς όλους όσοι προσφέρουν αίμα τακτικά και ανιδιοτελώς, υπηρετώντας διαχρονικά τις αξίες της αλληλεγγύης, της κοινωνικής συνοχής και του ανθρωπισμού. Στην αιμοδοσία, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 15 Ιουνίου, συμμετείχαν πολίτες εθελοντές αιμοδότες, προσωπικό από την Προεδρική Φρουρά και την Προεδρία της Δημοκρατίας καθώς και από τον Σύλλογο Υπαλλήλων της Βουλής των Ελλήνων. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Α.Ε. Κωνσταντίνος Τασούλας, ο Υφυπουργός Υγείας κ. Μάριος Θεμιστοκλέους, η Πρόεδρος του ΕΚΕΑ κα Έλενα Τσάγκαρη, ο Επιστημονικός Διευθυντής κ. Κωνσταντίνος Σταμούλης και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ε.ΚΕ.Α.

💬Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Τασούλας συνεχάρη τους 145 εθελοντές αιμοδότες, που συμμετείχαν στη δράση και έκανε την παρακάτω δήλωση:
“Σήμερα, στην Προεδρία της Δημοκρατίας, τιμούμε την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη. Και την τιμούμε εμπράκτως για 7η συνεχή χρονιά, με την διοργάνωση μαζί με το Υπουργείο Υγείας και το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας, μιας εθελοντικής αιμοδοσίας δεκάδων προσώπων, συνεργατών και στελεχών της Προεδρίας της Δημοκρατίας, του πολιτικού και του στρατιωτικού προσωπικού αλλά και Ελλήνων πολιτών, οι οποίοι ήθελαν σήμερα να είναι μαζί μας, σε αυτή την σπουδαία προσφορά τους.
Η εθελοντική αιμοδοσία είναι προσφορά ζωής. Έχουν ξεπεραστεί, ευτυχώς, στην ελληνική κοινωνία, χάρη στη σωστή ενημέρωση που γίνεται από το Υπουργείο αλλά και από το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας, οι ανησυχίες και οι φόβοι που κακώς συνδέονται με την αιμοδοσία. Είναι μια απλούστατη διαδικασία, το πολύ δέκα λεπτών και η προσφορά, η οποία προέρχεται από αυτή τη διαδικασία είναι, ασυγκρίτως μεγαλύτερη.
Η Ελλάδα επιδιώκει να γίνει αυτάρκης σε αίμα. Έχουμε πλησιάσει στο να είμαστε αυτάρκεις χάρη στους υπεύθυνους πολίτες, οι οποίοι αντιλαμβάνονται τον ρόλο τους μέσα από την κοινωνική προσφορά.
Θα ήθελα ως Πρόεδρος της Δημοκρατίας αλλά και ως πολίτης αυτής της χώρας, να ευχαριστήσω τους αιμοδότες μας, να συγχαρώ το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας και το Υπουργείο Υγείας που συμβάλλουν, πανελληνίως, σε μια επιτυχημένη και αποτελεσματική εκστρατεία αιμοδοσίας, η οποία έχει τελικό αποδέκτη τον καθένα μας. Ο καθένας και η καθεμία μπορεί να χρειαστεί αίμα, από το πιο απλό ζήτημα έως το πιο πολύπλοκο θέμα υγείας και γι’ αυτό η σημερινή μέρα, είναι μέρα διάδοσης και ανάδειξης της αποστολής τής αιμοδοσίας αλλά στην πραγματικότητα, μέρα αιμοδοσίας είναι κάθε μέρα του έτους. Γιατί κάθε μέρα του έτους και ιδιαίτερα τις πιο δύσκολες καλοκαιρινές μέρες, που η αιμοδοσία κάπως ελαττώνεται, θα πρέπει να κάνουμε αυτό το καθήκον.
Σήμερα, εδώ, στην Προεδρία της Δημοκρατίας, αυτό το καθήκον επιτελείται με τρόπο εντυπωσιακό και είναι όλοι οι παράγοντες αυτής της διαδικασίας άξιοι συγχαρητηρίων”
💬Ο Υφυπουργός Υγείας κ. Μάριος Θεμιστοκλέους έκανε την ακόλουθη δήλωση:
“Θα ήθελα να ξεκινήσω με ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στον Εξοχότατο Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας, για την κίνηση αυτή, υψηλού συμβολισμού, την παραχώρηση της αίθουσας του Προεδρικού Μεγάρου για να γίνει αιμοδοσία.
Η χώρα μας, μια από τις χώρες, που λόγω κυρίως της μεσογειακής αναιμίας, έχει υψηλές ανάγκες σε αίμα καταφέρνει, χάρη στην πολύ μεγάλη προσφορά των εθελοντών αιμοδοτών, από τις μεγαλύτερες σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση, να καλύπτει σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό όλες αυτές τις ανάγκες.
Τα 15 λεπτά από τον χρόνο του καθενός μας μπορούν να σημαίνουν ότι μπορούν να καταφέρουν να σώσουν μια ζωή. Καλούμε όλους τους πολίτες να θυσιάσουν αυτά τα 15 λεπτά, να γίνουν εθελοντές αιμοδότες και να νιώσουν την πολύ μεγάλη ανακούφιση και χαρά, ότι έχουν βοηθήσει έναν ασθενή που χρειάζεται, σε μια πολύ δύσκολη ώρα και ανάγκη.
Κλείνοντας θέλω να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας, την Πρόεδρο του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας και τον Επιστημονικό Διευθυντή για όλες τις προσπάθειες και όσα έχουν επιτευχθεί ειδικά τα τελευταία χρόνια για τον εκσυγχρονισμό του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας”
💬Η Πρόεδρος του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας, κα Έλενα Τσάγκαρη δήλωσε τα εξής:
“Βρισκόμαστε λοιπόν σήμερα για έβδομη χρονιά στο Προεδρικό Μέγαρο, αυτό περιποιεί τιμή για εμάς και ευχαριστώ θερμά τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, που με το ανώτατο πολιτειακό αξίωμα, δίνει το μεγαλύτερο μήνυμα Δημόσιας Υγείας στον κόσμο. Σήμερα, είμαστε εδώ γιατί η αιμοδοσία είναι γιορτή. Είμαστε εδώ για να πούμε ένα τεράστιο ευχαριστώ και να κάνουμε μια βαθιά υπόκλιση σε έναν έκαστο εθελοντή αιμοδότη.
Πρέπει να ξέρει ο κόσμος ότι το αίμα δεν παρασκευάζεται, μόνο ο άνθρωπος μπορεί να χαρίσει ζωή στον άνθρωπο, πρέπει να ξέρει λοιπόν ότι με 10 λεπτά από τον χρόνο του όποιος είναι ηλικίας 18-65, απλώνει το χεράκι του και χαρίζει 3 ανθρώπινες ζωές.
Στη χώρα μας γίνονται 1 εκατομμύριο μεταγγίσεις τον χρόνο. Στα 2 λεπτά που σας μιλώ, 2 άνθρωποι μεταγγίστηκαν όντως είτε με αίμα, είτε με παράγωγα.
Άρα, θερμό ευχαριστώ στην Προεδρία, τεράστια υπόκλιση στους εθελοντές αιμοδότες και ποιούμε έκκληση, ως Πρόεδρος του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας, είναι καλοκαίρι, όλοι ετοιμαζόμαστε για τις διακοπές μας, ας μη φύγει κανείς μας χωρίς να δώσει αίμα είτε τον Ιούνιο, είτε τον Ιούλιο, είτε τον Αύγουστο, ώστε να μην έχουμε αυτό το θλιβερό ραντεβού των εποχικών ελλείψεων. Το Ε.ΚΕ.Α είναι εδώ για την ασφάλεια, που είναι κεκτημένο στις μεταγγίσεις και για την επάρκεια και ευχαριστούμε για άλλη μια φορά θερμότατα έναν έκαστο εθελοντή αιμοδότη”

#ΠαγκόσμιαΗμέραΕθελοντήΑιμοδότη2026 #ΠροεδρικόΜέγαρο #ΕΚΕΑ #Ευγνωμοσύνη

🏦🩸Με αφορμή την  #ΠαγκόσμιαΗμέραΕθελοντήΑιμοδότη2026, η πρόσοψη της Βουλής των Ελλήνων φωταγωγήθηκε χθες 14.6, με το σύμ...
15/06/2026

🏦🩸Με αφορμή την #ΠαγκόσμιαΗμέραΕθελοντήΑιμοδότη2026, η πρόσοψη της Βουλής των Ελλήνων φωταγωγήθηκε χθες 14.6, με το σύμβολο της κόκκινης σταγόνας, τιμώντας όλους τους εθελοντές αιμοδότες που προσφέρουν το πολυτιμότερο δώρο ζωής.
💓 Η κόκκινη σταγόνα που φώτισε το Ελληνικό Κοινοβούλιο δεν αποτελεί μόνο έναν συμβολισμό. Είναι ένα μήνυμα ευγνωμοσύνης προς όλους τους εθελοντές αιμοδότες, αλλά και μια πρόσκληση προς κάθε πολίτη να ενημερωθεί και να εντάξει την τακτική εθελοντική αιμοδοσία στη ζωή του.
🙏 Το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας-ΕΚΕΑ εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς τη Βουλή των Ελλήνων για τη διαχρονική της στήριξή. Η συμβολική αυτή φωταγώγηση αναδεικνύει τη σημασία της συλλογικής προσπάθειας για την ενδυνάμωση της κουλτούρας του εθελοντισμού στη χώρα μας.

#ΒουλήτωνΕλλήνων #Αιμοδοσία #Πολιτισμός #Ορατότητα

14/06/2026

🩸 «Επ’ αφορμή της Παγκόσμιας Ημέρας Εθελοντή Αιμοδότη αλλά και ΚΑΘΕ μέρας, ας σκεφτούμε όλοι ότι με 10 λεπτά από τον χρόνο μας, χαρίζουμε 3 ζωές, κάνοντας πράξη την ανώτατη πράξη αλληλεγγύης! Χαρίζουμε μια βαθιά υπόκλιση στους εθελοντές αιμοδότες που χαρίζουν ζωή».
⬇️
🎥H Πρόεδρος του Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας-ΕΚΕΑ, κα Έλενα Τσάγκαρη φιλοξενήθηκε στο"MEGA News Weekend" του MEGA Newsμε τη Τζωρτζίνα Μαλλιαρόζη και τον Βασίλη Σφήνα σε ένα όμορφο αφιέρωμα για τον συμβολισμό και τα μηνύματα της #ΠαγκόσμιαΗμέραΕθελοντήΑιμοδότη2026.
🎈Η αιμοδοσία είναι γιορτή γιατί γιορτάζει την ίδια τη ζωή!

#αιμοδοσία #ζωή #γιορτή

🩸🎵Με αφορμή την  #ΠαγκόσμιαΗμέραΕθελοντήΑιμοδότη2026, το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας-ΕΚΕΑ, ένωσε τις δυνάμεις του και με το...
14/06/2026

🩸🎵Με αφορμή την #ΠαγκόσμιαΗμέραΕθελοντήΑιμοδότη2026, το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας-ΕΚΕΑ, ένωσε τις δυνάμεις του και με το σύνδεσμο Κωστάκης Μεσογίτης και τον Δήμος Μεταμόρφωσης Αττικής σε μια γιορτή ανθρωπιάς και πολιτισμού.
🫂Εκατονταδες συμπολίτες μας ενημερώθηκαν για την αξία της εθελοντικής αιμοδοσίας και μοιράστηκαν μαζί μας την υπόσχεση, να είμαστε πάντα «εκεί», για όσους το έχουν ανάγκη.
Μέσα από παιδικά χαμόγελα και τις μελωδίες του Παντελή Θαλασσινού, στείλαμε ένα δυνατό μήνυμα, γιατί η αιμοδοσία δεν ήταν ποτέ, απλά μια λέξη, αλλά μια πράξη πολιτισμού.
Την εκδήλωση που τελουσε υπο την αιγιδα του Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας-ΕΚΕΑ χαιρέτισε μεταξυ και αλλων ο επιστημονικός Διευθυντής ΕΚΕΑ κ Κωσταντινος Σταμούλης.
🙏Ευχαριστούμε όλους όσους συμμετείχαν και έδωσαν πνοή σε αυτή τη μεγάλη ανοιχτή γιορτή, όπου η κοινωνική ευαισθησία συναντήθηκε με την τέχνη και την προσφορά.

#ΕΚΕΑ #ΚωστάκηςΜεσογίτης #ΔήμοςΜεταμόρφωσης #αιμοδοσία #εθελοντισμός #πολιτισμός

🎉 Με πολλή χαρά το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας-ΕΚΕΑ έδωσε το «παρών», σε μια μοναδική και πρωτότυπη εθελοντική δράση* που δ...
13/06/2026

🎉 Με πολλή χαρά το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας-ΕΚΕΑ έδωσε το «παρών», σε μια μοναδική και πρωτότυπη εθελοντική δράση* που διοργάνωσε το ΑΠΟΘΑΙΜΑ - Apothaima στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών!
🌟Ήταν μια ξεχωριστή ημέρα αφιερωμένη στον εθελοντισμό και την αλληλεγγύη, μέσα από δράσεις που μας φέρνουν πιο κοντά και μας υπενθυμίζουν τη δημιουργική δύναμη που απελευθερώνει το «μαζί»!
💙 Εκτός από την καθιερωμένη εθελοντική αιμοδοσία και την ενημέρωση για τη δωρεά μυελού των οστών από το ΟΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ , ξεχωριστή θέση είχαν τα 🌱βιωματικά workshops «Εθελοντεύομαι» , που έδωσαν την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ανακαλύψουν τη σημασία της ανθρώπινης σύνδεσης που δημιουργείται μέσα από τη συμμετοχή σε εθελοντικές δράσεις.
👏Συγχαρητήρια στο νεανικό και γεμάτο δημιουργικές ιδέες team του ΑΠΟΘΑΙΜΑ - Apothaima, που με ενέργεια και γνήσι αγάπη για την κοινωνική προσφορά δημιούργησε μια δράση που άφησε το αποτύπωμά της!
🌱@ΧρυσαΔουριδα

*υπό την αιγίδα του Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας-ΕΚΕΑ

#ΕΚΕΑ #Εθελοντεύομαι #Εθελοντισμός #Σύνδεση

☀️ Με την έναρξη του καλοκαιριού και την κατάταξη της νέας σειράς στις Ένοπλες Δυνάμεις, το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας-ΕΚΕ...
11/06/2026

☀️ Με την έναρξη του καλοκαιριού και την κατάταξη της νέας σειράς στις Ένοπλες Δυνάμεις, το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας-ΕΚΕΑ βρέθηκε δίπλα στους νέους στρατευμένους, πραγματοποιώντας ενημερωτικές δράσεις και αιμοδοσίες σε μεγάλα κέντρα κατάταξης της Αττικής, όπως το ΚΕΕΔ , Νέα Πέραμος - Αττικής (Μεγάλο Πεύκο), το Κ.Ε.Τ.Θ ΑΥΛΩΝΑ.
🪖🩸Οι νεοσύλλεκτοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την αξία της εθελοντικής αιμοδοσίας, να ενημερωθούν για τις ανάγκες του συστήματος υγείας και των ασθενών σε αίμα και να κατανοήσουν πόσο σημαντική είναι η τακτική προσφορά αίματος, ιδιαίτερα κατά τους θερινούς μήνες.
💪Η ανταπόκριση και το ενδιαφέρον των νέων ανθρώπων μάς γεμίζουν αισιοδοξία!

🏥Ευχαριστούμε το προσωπικό των Σισμανόγλειο Νοσοκομείο, Γ.Ν.Π. "Τζάνειο", και για την πολύτιμη συνδρομή τους

#ΕΚΕΑ #ΕθελοντικήΑιμοδοσία #ΔίνουμεΑίμαΠροσφέρουμεΖωή ς #ΈνοπλεςΔυνάμεις #Αιμοδοσία #Καλοκαίρι2026

09/06/2026

🔥🩸Η φλόγα της εθελοντικής αιμοδοσίας συνεχίζει να φωτίζει τον δρόμο της προσφοράς, της αλληλεγγύης και της ζωής.

👏Το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας-ΕΚΕΑ, χαιρετίζει την έναρξη της 24ης Πανελλήνιας Λαμπαδηδρομίας Εθελοντών Αιμοδοτών της Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Εθελoντών Αιμοδοτών - ΠΟΣΕΑ, μιας δράσης-θεσμού που εδώ και δεκαετίες μεταφέρει σε κάθε γωνιά της Ελλάδας το διαχρονικό μήνυμα της ανιδιοτελούς προσφοράς και της κοινωνικής αλληλεγγύης.

💖Eυχόμαστε κάθε επιτυχία στις εκδηλώσεις που θα ξεκινήσουν από την Ξάνθη την Παρασκευή 12 Ιουνίου (Η Αγάπη) και τις δράσεις που θα ακολουθήσουν σε όλη την Ελλάδα!

➡️Η 24η Πανελλήνια Λαμπαδηδρομία Εθελοντών Αιμοδοτών τελεί για άλλη μια φορά επίσημα υπό την αιγίδα του Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας-ΕΚΕΑ

#ΠΟΣΕΑ #ΕΚΕΑ #ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ #24ηΛαμπαδηδρομία
#εθελοντέςαιμοδότες #φλογααγάπης

🎈Στις 13 Ιουνίου, η Μεταμόρφωση γίνεται σημείο συνάντησης για την αλληλεγγύη, τον πολιτισμό και την ενεργό συμμετοχή. Με...
08/06/2026

🎈Στις 13 Ιουνίου, η Μεταμόρφωση γίνεται σημείο συνάντησης για την αλληλεγγύη, τον πολιτισμό και την ενεργό συμμετοχή. Με αφορμή την #ΠαγκόσμιαΗμέραΕθελοντήΑιμοδότη2026, η "Γιορτή Μεγάλων Ιδεών" μας καλεί σε μια ξεχωριστή ημέρα αφιερωμένη στην προσφορά, τη δημιουργία και τη δύναμη της συλλογικής δράσης.
🩸👨‍⚕️Το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας-ΕΚΕΑ συμμετέχει με ιδιαίτερη χαρά στη διοργάνωση αυτής της μεγάλης ανοιχτής γιορτής, η οποία υλοποιείται από τον Σύνδεσμο Αιμοδοτών, Δωρητών Οργάνων Σωματος και Μέριμνας Υγείας Κωστάκης Μεσογίτης σε συνεργασία με τον Δήμος Μεταμόρφωσης Αττικής, αναδεικνύοντας τις αξίες της κοινωνικής αλληλεγγύης και του εθελοντισμού.
🧑‍🎨Μέσα από καλλιτεχνικές δράσεις, μουσικά δρώμενα, εργαστήρια για παιδιά, θέατρο σκιών, εκθέσεις εικαστικών και φωτογραφίας, δημιουργούμε έναν ανοιχτό χώρο συμμετοχής, όπου η τέχνη συναντά την κοινωνική προσφορά, σε μια μεγάλη γιορτή που θα κορυφωθεί με τη συναυλία του σπουδαίου ερμηνευτή και τραγουδοποιού Το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας-ΕΚΕΑ θα σας περιμένει σε ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο με ενημερωτικές δράσεις για όλες τις ηλικίες!
🌍Η "Γιορτή Μεγάλων Ιδεών" πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Υπουργείο Υγείας, του Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας-ΕΚΕΑ και της Κίνηση Πολιτών για μια Ανοιχτή Κοινωνία, σε συνεργασία με τον Ελληνικός Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων και τον Σύλλογο Όραμα Ελπίδας.

#ΠαγκόσμιαΗμέραΕθελοντήΑιμοδότη #ΓιορτήΤωνΜεγάλωνΙδεών #ΕΚΕΑ #ΚωστάκηςΜεσογίτης #Αιμοδοσία #ΔίνουμεΑίμαΔίνουμεΖωή #Πολιτισμός #Εθελοντισμός #ΔήμοςΜεταμόρφωσης

Το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας-ΕΚΕΑ  στηρίζει κάθε πρωτοβουλία που ενισχύει την ενημέρωση, την πρόληψη και την ευαισθητοποί...
06/06/2026

Το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας-ΕΚΕΑ στηρίζει κάθε πρωτοβουλία που ενισχύει την ενημέρωση, την πρόληψη και την ευαισθητοποίηση της κοινωνίας για τη θαλασσαιμία και δρεπανοκυτταρική νόσο, αναδεικνύοντας παράλληλα την ανεκτίμητη αξία της τακτικής εθελοντικής αιμοδοσίας για την υγεία και τη ζωή των ασθενών.
Η ενημερωτική εκδήλωση που διοργανώνει η ΠΑ.Σ ΠΑ.ΜΑ την Κυριακή 7/6 στο Ινστιτούτο Παστέρ, υπό την αιγίδα του E.KE.A., αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για ενημέρωση, διάλογο γύρω από τις σύγχρονες θεραπευτικές εξελίξεις και ανάδειξη των αναγκών των ατόμων που ζουν με τη νόσο.
👉Κυριακή 7 Ιουνίου 2026, ώρα 10.00 π.μ.
📌Αμφιθέατρο Ελληνικού Ινστιτούτου Παστέρ

#εκεα #πασπαμα #υγεία #ενημέρωση #ευαισθητοποίηση

Address

Ολυμπιονίκη Χρήστου Μάντικα 7
Acharne
13678

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας-ΕΚΕΑ posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Organization

Send a message to Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας-ΕΚΕΑ:

Share