14/06/2026
Ναι, αν θέλουμε,
- σταθερότητα στην ακρίβεια,
- σταθερότητα στη διαφθορά όπως λένε τα υπόλοιπα κόμματα,
- σταθερότητα στην τοξικότητα,
- σταθερότητα στο "πελατειακό κράτος",
- σταθερότητα στις δεσμεύσεις λογαριασμών,
- σταθερότητα στη συσσώρευση χρεών των πολιτών,
- σταθερότητα στην αλαζονεία και στο δήθεν άριστο "ύφος",
και γενικά σταθερότητα στην ολοκληρωτική διάλυση της χώρας τότε ναι,
η επόμενη τετραετία ανήκει στην σημερινή κυβέρνηση.
Ποιος ο λόγος να υπάρχει τέτοια εμμονή από τα περισσότερα ΜΜΕ στη χειρότερη κυβέρνηση που γνώρισε ο τόπος; Δημοκρατία έχουμε, να έρθει η επόμενη κυβέρνηση όπως συνέβαινε τόσα χρόνια.
Φτάνει, αγαπητοί δημοσιογράφοι. "Πάρτε το" λίγο αλλιώς, είναι κρίμα για τις νέες γενιές και για την χώρα γενικότερα.
Φτάνει, ο λαός την απεχθάνεται την σημερινή κυβέρνηση.
Απλά, δεχτείτε το και μην ψάχνετε "τρόπους" να πάρει με "τεχνικούς τρόπους" (μπόνους, έδρες, επηρεασμός, κλπ) τις εκλογές.
Αρκετά, λοιπόν!💪
👉 Δείτε περισσότερα:
www.protaoianthropoi.gr
--------
Κίνηση πολιτικής σκέψης "ΠΡΩΤΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ"
www.protaoianthropoi.gr
[email protected]
[email protected]
#παιδεία #υγεία #κράτος #χρέη #Ελλάδα #Δημοκρατία #ελευθερία #ισότητα #Δικαιοσύνη