20/08/2024
Jag är inte seriös med det här kontot, det är ett satirkonto som enbart har som syfte att få folk att skratta. "Ebba Usch Svensk lögnminister", det är en ordlek och inte ett namn.
Men är ni så känsliga att man inte kan skoja med dårarna i den svenska regeringen, så får ni väl anmäla satirkontot. Ministrarna gör ju satir av sig själva hela tiden, inte för att oppositionen är bättre. Kontot skulle ju byta namn när regeringen byts ut.
Det finns alltid andra medel att förnedra en regering som förnedrar det svenska folket.
Ebba Usch Falukorvsminister