03/02/2025
📚 VOLEM BIBLIOTEQUES EN CONDICIONS! 📚
El passat dissabte es va inaugurar la tan reclamada Biblioteca de la vila de Sarrià. En aquest context, el Jovent Republicà de Sarrià-Sant Gervasi vam sortir a fer activisme.
Les biblioteques són espais essencials per a la classe treballadora i la democratització del coneixement, per tant, és un èxit inqüestionable l'obertura de la Biblioteca de Sarrià.
Tot i això, les condicions de les biblioteques del districte -i de tota la ciutat- són molt precàries degut als horaris insuficients, instal·lacions precàries i falta de recursos. Això ha de canviar!
Per tant, exigim:
🔹 Millors condicions de treball 📖
🔹 Ampliar horari sales d'estudi 🕣
🔹 Més recursos 📚
No ens conformem amb serveis mínims, volem un servei de biblioteques de qualitat! 📢✊🏽