19/09/2023
Benvolguts companyes i companys,
Ja tenim aquí un altre 1-O, una vegada més us cridem a la mobilització.
Estigueu atents, a partir d'avui, us anirem avançant la informació dels actes més rellevants que organitza el Consell arreu del territori.
Aprofitem per informar-vos que diferents entitats (CDR, ANC o Consell), estan preparant actes conjunts, entre ells i com a més destacat és el que es prepara a Òrrius el mateix 1-O durant tot el dia (9:00 fins a les 20:00hr).
Us convidem a anar-hi amb amics i família per mantenir la flama d'Arenys de Munt.
De moment ja hi ha confirmats alguns autocars des de Barcelona i altres llocs del país per anar-hi. Us preguem que en feu difusió a totes les xarxes.