24/12/2020
🎄Aquests, són dies de descans i de reflexió després d'aquest duríssim i difícil any que hem viscut a causa de la pandèmia de la Covid19.
🤝 Volem traslladar-vos que seguim compromeses/os amb els objectius i la feina que vam adquirir d'ençà la nostra primera assemblea local.
✨ Al 2021 continuarem treballant per un Sant Vicenç dels Horts més Just, més Feminista i més Ecologista ❤💜💚
🔸 El Grup Municipal de Sant Vicenç en Comú - Podem us desitgem unes molt bones festes i any nou! 🔸
̧delsHorts