29/05/2026
Aquesta setmana ha sigut MOLT top! 🥳🔥
Dilluns amb FAB 1 vam veure “Senyor Mister Fox” 🦊🍿 i… mare meva, quin fart de riure 😂😂 impossible parar!
Dimarts va ser una passada perquè amb FAB 2 vam acabar el 3r projecte 💪👕 Després de fer les samarretes i deixar-ho tot súper preparat ✨ vam fer el torneig de futbol amb Nou Sol 🏆⚽ i vam acabar ben suats 😅💦 però amb molts moments divertits!
Dijous amb FAB 2 ens vam convertir en arquitectes professionals 👷♂️🏗️ fent estructures súper resistents 💥 per al repte de “No trenquis l’ou!”… i atenció perquè… no se’n va trencar cap!!! 🤯👏 Som uns cracks 😎🔥