04/06/2026
🌍💚 Gaur, Gallarretan, Ingurumenaren Mundu Eguna ospatu dugu, gure ingurunea zaintzearen garrantzia gogoratzeko.
Gure langileek hainbat jardueratan parte hartu dute, besteak beste, Sarahk prestatutako dantzan eta Ainhizek egindako muralean, naturarekiko errespetua, sormena eta konpromisoa erakutsiz.
Izan ere, planeta zaintzea guztion ardura da. 🌱
🌍💚 Hoy, en Gallarreta, hemos celebrado el Día Mundial del Medio Ambiente, una jornada para recordar la importancia de cuidar nuestro entorno.
Nuestros usuarios y usuarias han participado en diferentes actividades, como el baile preparado por Sarah y el mural realizado por Ainhize, demostrando su compromiso, creatividad y respeto por la naturaleza.
Porque cuidar el planeta es tarea de todas y todos. 🌱