20/06/2026
🟥 L’assemblea local del PSPV-PSOE a ha aprovat per unanimitat l’informe de gestió de la Comissió Executiva Municipal, avalant el treball de l’últim any i la nova fulla de ruta cap a 2027.
Rafa Simó ha destacat una acció centrada en la proximitat, la coordinació i la iniciativa política, amb propostes en habitatge, sanitat i educació, i ha reivindicat una militància “cada vegada més implicada”.
“Estem preparats per a donar la cara pel projecte socialista a Castelló”, ha afirmat, amb la mirada posada en recuperar l’Ajuntament el 2027.