20/01/2012
عايزين نعرف ايه توقعتكم ليوم 25 يناير اللي جي؟
انا مقدرش اقول العيد الاول للثوره لانها لسه مستمره
بس عايز اعرف من حضراتكم توقعاتكم للي هيحصل
وكمان كل واحد فيكم يتمنى اليوم ده يحصل ازاي؟
وكمان عايزين نعرف انت هيكون دورك ايه ؟
وناوي تعمل ايه؟
وايه رايكم في اللبيحصل في الايام اللي قبلها من كلام على الاحتفالات؟
كله يقول رايه بصراحه ؟ ويبلغ اصحبه ويبلغنا برأيه ؟
ورينا دورك ودي تجربه سياسيه بسيطه هتعمل ايه؟ خلينا نشوف