12/03/2026
معلش سؤال والله مش بهاجم حد
بس ليه نوزع عدس وبليله في الشوارع واحنا اصلا في رمضان يعني ان شاءالله البيوت فيها خير وتاني شيئ حضرتك بتوزع في الشارع يعني شاكب راكب يعني كل اللي بيتوزع عليهم في الشارع مش محتاجين ليه الفلوس دي مش بتروح للمحتاجين أفضل من اللي بيتعمل في الشارع ده ليه لازم اعمل العمايل دي في الشارع وفي ناس في بيوتها مش لاقيه وفي ناس محبوسه ومديونه ومريضه وكل ده طبعا من التبرعات ليه مش بتضع الفلوس في مكانها الصح أفضل من وتروح للمحتاجين أفضل من المظاهر دي والله العظيم حرام عليكم اللقطه والتصوير
خرب العقول
وعلي فكره المبالغ كبيره جداااااااا