جنود ضد الانقلاب - Soldiers against coup

  • Home
  • Egypt
  • Cairo
  • جنود ضد الانقلاب - Soldiers against coup

جنود ضد الانقلاب - Soldiers against coup نحن الجيش ونعارض كل ما يفعله عسكر السيسي ...
( ¢.¢ خان الق?

30/12/2015

ثورة مصر .. اغنية دقت ساعة العمل الثوري .. 25 يناير

30/12/2015

حي علي الفلاح - محمد عبد الوهاب طول ما أملي معايا معايا وفي ايديا سلاح هفضل أجاهد وأمشي وأمشي من كفاح لكفاح طول ما ايدي في ايدك هأقوم هأقوم و أهتف و أقول حي ...

22/12/2015
08/02/2015
30/11/2014

عايزنى أتخلى عن هتافى بعودة دكتور #مرسى
ماشى هتخلّى
بس عارف امته هتخلى ..!!
لما تبطل تهتف ضدى
لما تبطل تساوى بينى وبينهم
لما تبطل توضعنا ف سلة واحدة.
معاك ان #الإخوان أخطأوا
ولكن ليس من #العدل أن تسوّى بين من أخطأ ومن أجرم
بين من أراق #دماء ومن أخطأ سياسيا
اتهمنى بإنى أجرم سياسيا
بس ماتسويّش بينى وبين اللى بيحكموك من سنين وضيعوك وضيعونى معاك
#الظلم طالنى وطالك
#الثورة هتنجح بياّ وبيك



26/11/2014


نازلين
صامدين
ع الحق ليوم الدين

  من جديدبالأمس تركوك تنزف ياإمام وحرّم عليهم أن يسعفوك :'(واليوم تركوك يا  #غندور تنزف غارقا ف دمك  :'( :( والتهمة أن ب...
13/11/2014

من جديد
بالأمس تركوك تنزف ياإمام وحرّم عليهم أن يسعفوك :'(
واليوم تركوك يا #غندور تنزف غارقا ف دمك :'( :(
والتهمة أن بقيت على عهد #البنا
ونحن سنبقى
عهد الإمام
لابأس فالملتقى #الجنة

04/11/2014


حدثنى عن ظلم قد ملأ بلادى :'(
حدثنى عن شخص قد نشر #فساد -_-
حدثنى عن #حر قد فقد حياته :'(

حدثنى عن سجن #الفتيات :(
حدثنى عن #وجع قد ملأ حياتى
حدثنى عن #مصر
-_- عن وطن أصابه #العفن :/

30/10/2014

وازاى أقول ده جيش بلادى :/
وهو معايا ك الأعادى -_-
عماّل يفجّر
عماّل يهجّر
عماّل بيقتل كل #حر :(
وازاى أقول ده جيش #النصر >:o
وهو نازل تخريب ف #مصر :'(
ازاى أقول ياجيش بلادى :( -_-

29/10/2014

واحسراتاه
نسميه جيش مصر ليه ؟؟علشان بيهدم المنازل بالجرافات :o
اه المنازل فيها ايه دى منازل #الصهاينة :/
تؤ تؤ ده كان زمان -_-
الوقت بأى جيشنا #الهمام بيهدّم منازل أبناء بلده اه والله أبناء وطنه -_-
وبعدين يعنى فيها ايه دول #ارهابيين وهما اللى بيموتوا الجنود :/
طيب واسرائيل #العدو أقصد #الصديق -_- أخبارها أيه ؟؟!
طبعا بتعمل لصالحنا ومعانا وبتدعمنا ضد الارهابيين دول :/
فعلا اسرائيل معاه وبتسانده عارف ليه ؟
لأنه بيفرّغ سيناء ليه لأنه هيسمحلها بالاحتلال قريب >:o
لأنه هيوقف معاها ضد #الارهابيين اللى ف غزة كمان ويشددّ الحصار عليهم
أومال دوا أخطر علينا من اليهود :o
صحيح فعلا هما خطر على اليهود وأتباعهم هم هم محررّى الأقصى ^_^
وده جيشنا #العظيم -_-
:/ -_-
كلام يدور ف عقول كل عباّد
أفيقوا أو فلتذهبوا للجحيم مع من تأيدون

25/10/2014

وإن شاء الله لن أغادر سجني قبل أبنائي المعتقلين ولن أدخل داري قبل بناتي الطاهرات المعتقلات وليست حياتي عندي أغلى من شهداء الثورة الأبرار
أنا عايز أحافظ ع البنات هيبقوا أمهات المستقبل :'(


قريبا تعود ويعود #الأحرار

Address

Cairo

Telephone

4444

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when جنود ضد الانقلاب - Soldiers against coup posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share