28/02/2019
الف رحمه ونور عليه
مش هيفرق اسمه ايه
مش هتفرق ابن مين
كان رفيع .....كان تخين
كان بيضحك .....كان حزين
كان حرامى او امين
كان قصير او طويل
كان بينسى او كان اصيل
يبقى عامل ولا عامل
او مشاغب او مسالم
اومناهض او موالى
المؤهل واطى عالى
لبسه خيش او لبسه غالى
مهما يبقا مين وايه
الف رحمه ونور عليه .😔