11/06/2026
مكنتش شوفت صورة المخلوقة دي.
بس لما شوفتها حسيتها سبحان الله..نسخة بالكربون من نوال السعداوي!
ربنا بيقول:
"إن الذين يُحبون أن تشيع الفاحشة في الذين آمنوا لهم عذاب أليم في الدنيا والآخرة والله يعلم وأنتم لا تعلمون"
الآية دي مخيفة وبتكشف لك عن نوع خاص من النفوس البشرية.
نوع بيحب انتشار الرذيلة.
بس النوع دا ربنا توعده بالعذاب في الدنيا والآخرة.
دينكم يا مسلمون دين عِفة واحترام ورُقِيّْ
أما الأفكار البغيضة المستورَدة، فالانحلال هو هدفها.
وبعدين يرجعوا يشتكوا من سوء أخلاق الناس في المجتمع وتفشِّي الخيانات الزوجية!
طيب ما هو دا اللي أنت كنت عايزاه يا فاقدةَ الشرف!
عايزة انتشار الحرام..وتقنينه..وانغماس الشباب فيه.
هتنتظري النتيجة تكون إيه يعني!؟
أكيد لازم المجتمع يخرب بسبب أفكارك أنت واللي زيك.
ربنا يسترها علينا من الأشكال الضالة دي!
ربنا يحفظ بناتنا ونساءنا منك أنت واللي زيك.
هما غاليين..عمرهم ما هيكونوا سِلَع في يوم من الأيام.
منقول