25/12/2021
اللهم لا إعتراض علي حكمك !
الصوره دي مش عارف اطلعها من دماغي ولا كأنها امبارح مش من سنه .. ومش عارف أقتنع انك رحت لربنا يا حسن .. علطول في بالي وانا صاحي وانا نايم طول الليل بحلم بيك والله من يوم وفاتك .. وكل ما نيجي عندك كنت دايماً متعود أسلم عليك والقاك قدام المحل ونهزر ونضحك سوا ونتكلم في كم حاجه سواء ف البيت او في الشغل .. دلوقت بعدي عليك الله اعلم بحرقه قلبي لما مش بلقاك او بفتكرك .. الله يصبرنا علي فراقك ويحسن خاتمتنا جميعاً ويلهم اهلك واخواتك الصبر والسلوان !
الله يرحمك ياخي ويصبرنا علي فراقك ويصبر والدك واهلك
الله يرحمك يا ابو قلب ابيض
الله يرحمك ويجعل قبرك نور وجنه يا اخويا
الله يرحمك يا حبيبي ويصبرنا علي فراقك .. وهذا حال الدنيا كلنا لله راجعون .. فاللهم إصلحناً وإصلح قلوبنا ونقنا من الذنوب والخطايا كما ينقي الثوب الابيض من الدنس .. اللهم ارزقنا حسن الخاتمه ولا تأخذنا إليك إلا وانت راضٍ عنا يا كريم يا الله 💐