04/07/2024
Συγχαρητήρια, Kostas Arvanitis
🔻 Ο ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΗΣ LEFT
🔻 Συμπρόεδρος της Ομάδας ο Επικεφαλής του Syriza European Parliament Κώστας Αρβανίτης για το δεύτερο μισό της θητείας, Αντιπρόεδρος για το πρώτο.
🔻 Ολοκληρώθηκαν σήμερα οι διαπραγματεύσεις μεταξύ των επικεφαλής των αντιπροσωπειών των κομμάτων της Αριστεράς στο European Parliament και η Ευρωομάδα της Αριστεράς εξέλεξε το προεδρείο της.
Το αποτέλεσμα τον διαπραγματεύσεων είναι μια θετική εξέλιξη για τη χώρα μας, αλλά και τον ίδιο τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, τη 2η ισχυρότερη δύναμη στους κόλπους της The Left, επιβεβαιώνοντας τη σημαντική θέση του κόμματος στο σύγχρονο Ευρωπαϊκό γίγνεσθαι. Ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-ΠΣ συνέβαλε ουσιαστικά και εποικοδομητικά στην ενότητα και την διεύρυνση της LEFT στη νέα δύσκολη κοινοβουλευτική περίοδο.
Συμπρόεδροι για το πρώτο μισό της νέας θητείας του ΕΚ θα είναι η Γαλλίδα Manon Aubry, της France Insoumise, και ο Martin Schirdewan, Πρόεδρος του γερμανικού Die Linke, ενώ ο Κώστας Αρβανίτης, επικεφαλής της Ευρωομάδας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, αναλαμβάνει τη θέση του Αντιπροέδρου της Ομάδας, για το πρώτο μισό της θητείας, και τη θέση του Συμπροέδρου της για το δεύτερο.
Το παραπάνω ιδιαίτερα θετικό αποτέλεσμα υπεύθυνης εκπροσώπησης της χώρας μας στα ευρωπαϊκά φόρα της Αριστεράς, ήρθε ως αποτέλεσμα μιας πολυήμερης διαπραγμάτευσης, στην οποία ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, ανέλαβε συμβιβαστικές πρωτοβουλίες και λειτούργησε σταθερά ως γεφυροποιός μεταξύ των διαφορετικών δυνάμεων της Αριστεράς στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
"Συμπορευόμαστε και στη νέα θητεία, ενωμένοι στα κοινά μας προτάγματα", δήλωσε ο επικεφαλής της Ευρωομάδας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, και Αντιπρόεδρος της Αριστεράς στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, Κώστας Αρβανίτης.
"Είμαστε έτοιμοι να ορθώσουμε το ανάστημά μας απέναντι στις δυνάμεις της ακροδεξιάς, που απειλούν να επιστρέψουν την Ευρώπη στις μαύρες ημέρες του '35. Ευχόμαστε από τα βαθη της καρδιάς μας καλή επιτυχία στους Γαλλους συντρόφους για την ιστορική μάχη που δίνουν. Ευχόμαστε στον Martin και την Manon, καθώς και σε όλους τους Ευρωβουλευτές και τα στελέχη της Left υγεία και δύναμη για τον όμορφο αγώνα μας"