24/06/2026
Η ΝΕΔΗΣΥ συμμετείχε στο Freedom Forum του IYDU στη Θεσσαλονικη, εκπροσωπούμενη από τον Γραμματέα Διεθνών Σχέσεων της Οργάνωσης, Ανδρέα Μαλλιάπη.
Μέσα από ένα γόνιμο διάλογο με νέους επικεφαλής και εκπροσώπους αντίστοιχων οργανώσεων από όλο τον κόσμο, συζητήθηκαν ζητήματα που αφορούν τις γεωπολιτικές εξελίξεις, τη σημασία της τεχνολογίας και τη συμμετοχή των νέων στη δημόσια ζωή.
Η ουσιαστική ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών ενδυνάμωσε ακόμη περισσότερο τις σχέσεις συνεργασίας, αναδεικνύοντας τη σταθερή προσήλωση της ΝΕΔΗΣΥ στην ενίσχυση του διεθνούς της δικτύου και στη δημιουργία στρατηγικών συνεργασιών που ενδυναμώνουν τη φωνή της κυπριακής νεολαίας διεθνώς.
Θερμές ευχαριστίες προς την και το για την άψογη διοργάνωση και τη θερμή φιλοξενία.