29/01/2026
Πραγματοποιήθηκε σήμερα, συνάντηση με τον Μενέλαο Μενελάου, Διευθυντή Διοίκησης και Οικονομικών του Πανεπιστήμιο Κύπρου, με αντικείμενο το χρόνιο ζήτημα της στάθμευσης.
Στη συνάντηση αναγνωρίστηκε ότι, με πληθυσμό σχεδόν 10.000 ατόμων, το Πανεπιστήμιο δεν μπορεί να διαθέτει επαρκείς χώρους στάθμευσης για όλους. Παρουσιάστηκαν μελέτες που έχουν εκπονηθεί στο παρελθόν και συζητήθηκαν ρεαλιστικές, άμεσες παρεμβάσεις.
Συγκεκριμένα, προχωρά βελτίωση των υφιστάμενων χώρων στάθμευσης, με φύτευση επιπλέον δέντρων και προσωρινή διαμόρφωση του εδάφους με κατάλληλο υλικό, ώστε να εξομαλυνθεί ο χώρος και να μπορούν να σταθμεύουν με ασφάλεια τα οχήματα. Οι εργασίες αυτές αναμένεται να ολοκληρωθούν το αργότερο μέχρι τον επόμενο χειμώνα, με πιθανή υλοποίηση εντός του καλοκαιριού, τόσο στον άνω (έναντι ΧΩΔ 2) όσο και στον κάτω χώρο στάθμευσης (Ανάμεσα ΧΩΔ2 και Αθλητικού κέντρου)
Παράλληλα, καταβάλλεται προσπάθεια να ανοίξει για τους φοιτητές ο χώρος πίσω από τη Βιβλιοθήκη οποίος προς το παρών χρησιμοποιείτε μόνο με την κατοχή κάρτας. Τονίστηκε επίσης ότι η κατασκευή πολυώροφου πάρκινγκ δεν περιλαμβάνεται στους υφιστάμενους προϋπολογισμούς και, ως εκ τούτου, δεν μπορεί να προχωρήσει στο παρών στάδιο, πράγμα όμως το οποίο θα συνεχίσουμε να ζητούμε.
Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε το θέμα και να διεκδικούμε πρακτικές παρεμβάσεις, με διαφάνεια και ενημέρωση.
#ΠανεπιστήμιοΚύπρου #Στάθμευση #Φοιτητές #Συνάντηση #Λύσεις Καθημερινότητα