14/01/2023
پیام ارسالی از یکی از فالوور های عزیز
امید که به مخاطب شان برسه 🙃
دلبرجذابم انجنیر صاحب🖤W❤️
گاهی اگر از جنجالهای زندگیات وقت پیدا کردی، مرا بیاد بیار و به من فکر کن که از این سوی مرزهای دُور قلب من برای تو سالهاست که میتپد. به یاد خندههای دلپذیرت میسوزد و عشق شیرین و درد سنگینت را عاجزانه تحمل میکند. نمیدانم چگونه برایت بنویسم تا درکم کنی اما این حرفها را باید برایت بگویم...
آقایی.....!
وقتی خستگیهای دنیا گرفتار بلاها و دردهای عجیبم میکند باغچه یادهای سبز تو، یگانه خلوت سراییست که مرا آرام میسازد. خیلی برای نگهداری تو پیش یادهایت التماس میکنم و در خلوت آرام ساعتها اشک میریزم. هر چند اسیر برنامههای نامنظم زندگی شدهام اما؛ از تو گذشتن برایم خیلی دشوار و ناممکن است.
میدانی که از سنگینی دوریت هر شب در تنهایی خیلی بغض میکنم و خاطرات فراموش ناشده ترا به یاد میارم.
گاهی زندگی نفسگیر میشود، اما من هیچگاه به انتهای عشق من و تو فکر نکرده بودم. میدانم بازیهای زندگی همیشه به دل آدم نمیباشد شاید من بتوانم با حرفها و خاطراتت زندگیام را پیش ببرم.
من خوشبختم که عشق ترا در دل دارم خیلیها این حس قشنگ را هنوز تجربه نکردهاند. خودت میگفتی که ماندن کنار معشوق حاصل تمام عشقها نیست. گاهی اوقات نبودن کسی هم شیرین است برای تنهایی، دلتنگی و غرق شدن در فکر بودن کسی برای کاش گفتنهای نیمه شبی. خرسندم که عشق ترا دارم. 💔🥺
میدانم به هم نمیرسیم اما ...
بهترین غریبه ات میمانم
که تورا همیشه دوست خواهد داشت
من و تو ما که نشدیم هیچ...💔
من نیمی از خودم را هم باختم💔😭
#سحرت💔👩🏻⚕️
😞🖤🥀